Skravletråd

Kynnere, kynnere, kynnere.. Flere i samme båt? :wideyed: Tydeligvis en livmor som mener den behøver trening til fødsel :cool:

Kynnere, kynnere, kynnere.. Flere i samme båt? :wideyed: Tydeligvis en livmor som mener den behøver trening til fødsel :cool:

Ja føler det er helt ekstremt denne gangen :o mange av de som er så harde at jeg virkelig må puste meg igjennom! Ligger å grynter på sofaen om kveldene haha :P

Fått forlenget sykemelding for ut sep :)
Å skal ha den store glede av å ta ny glukose belastning test på mandag:p

Den er så fin! Har en lik til lillegutt men han er så bollete så jeg syns den er trang rundt magen! Blir sikkert annerledes på større barn? :)
Det kan være :) har ikke prøvd den på henne men mi er veldig tynn da :p så hvertfall ikke ut til at det skulle bli noe problem :)

Hjelpes meg :o neste uke begynner det med ett voldsomt kaos :o
Minsta skal i selskap å barne idrett.
Jeg skal til lege fysio og babyshower.

Men uken etter da starter alt store bror å skal på :o som sikkert blir både svømming på mandag å speider på torsdag i tillegg er barneidretten på torsdag :o kan noen dele meg i to? :o

De ukene sambo jobber kveld kommer til å bli ett mareritt :o

Barneidretten kl 17-18
Speider fra 17.30-1900 :/

Hjeeeeelp :o

Ja føler det er helt ekstremt denne gangen :eek: mange av de som er så harde at jeg virkelig må puste meg igjennom! Ligger å grynter på sofaen om kveldene haha :p
Uff, det hørtes ikke godt ut. Får håpe det bare er god trening og ikke noe som starter :o

Back
Topp