Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, halve på a-møbler og halve på LeosVar på A-møbler tidligere i dag, sammen med resten av Oslo som skulle ha ny sofa....
Det er jo så mye fint til babyerVi var faktisk innom barnas hus en tur. Bare for å sjekke litt. Ser ut som vi må sette igang sparingen allerede! Nå er vi på ikea og ser på kjøkken
Ja! Masse fint og dyyyrt gleder meg til vi kan begynne å shoppe på ordentligDet er jo så mye fint til babyer
Så handy du er da! Jeg kan ingenting om bil Kan kjøre de, men ikke så mye merHer har jeg brukt litt av formiddagen på å ordne bilen. Med en kjæreste som ikke kan noen ting med bil (vet ikke hvor clutchen er) så må man ta i ett tak selv! Godt jeg ikke er høygravid enda, for måtte dytte bilen for å få snudd den x)
Ja! Masse fint og dyyyrt gleder meg til vi kan begynne å shoppe på ordentlig
Ja det er vanskelig å ikke si noe. Jeg fortalte det til en på jobb forrige gang ganske tidlig, men da gikk det ikke bra. Så nå venter jeg så lenge som mulig. Men har veldig troen på at det skal gå bra nå daJeg hadde såå lyst til å fortelle de på jobb at jeg er gravid! Vil dele det med alle men skal holde meg til uke 12.. Hvertfall
Sa det tidlig til et par stk på jobb forrige gang, men da var jeg ganske dårlig. Hvis jeg er i form vil jeg helst vente til uke 12, evt senere.. Får se anJa det er vanskelig å ikke si noe. Jeg fortalte det til en på jobb forrige gang ganske tidlig, men da gikk det ikke bra. Så nå venter jeg så lenge som mulig. Men har veldig troen på at det skal gå bra nå da
Der var vi igår, og da var det rimelig stille, så de fleste har vel funnet "hjem" idagJeg sitter på Leos lekeland nå.. Tror hele Oslo er her samtidig som oss dette var ikke dagen for lekeland
Ja, det er dyrt med babyVi var faktisk innom barnas hus en tur. Bare for å sjekke litt. Ser ut som vi må sette igang sparingen allerede! Nå er vi på ikea og ser på kjøkken
åå, det kribler jo sånn i magen og det hadde jo vært såååååååå gøy!Jeg hadde såå lyst til å fortelle de på jobb at jeg er gravid! Vil dele det med alle men skal holde meg til uke 12.. Hvertfall
Åh så typisk! Litt gøy å shoppe nytt også da hadde det bare ikke vært så dyrtJa, det er dyrt med baby
Irriterer meg litt at vi akkurat har solgt unna alt av spedbarnsutstyret vi hadde... nå må vi ut og kjøpe nnytt :/
Jo, ikke sant. er svindyrt.Åh så typisk! Litt gøy å shoppe nytt også da hadde det bare ikke vært så dyrt