Skravletråd

Wwhhooo! Grattis! Selg de to andre da :)

Ja, lurer på om jeg klarer å få solgt den orange, den er jo ganske spesiell. Den er veldig god på flatt underlag da, men da burde jeg jo bodd i en storby og ikke her.
Basson-vogna beholder jeg uansett som reserve og barnehagevogn.

Ja, lurer på om jeg klarer å få solgt den orange, den er jo ganske spesiell. Den er veldig god på flatt underlag da, men da burde jeg jo bodd i en storby og ikke her.
Basson-vogna beholder jeg uansett som reserve og barnehagevogn.
Gøy gøy gøy med ny vogn:) Du får prøve å få solgt den i Oslo i stedet for her kanskje. Men den ser jo innmari tøff ut da. Liker farger:)

Gøy gøy gøy med ny vogn:) Du får prøve å få solgt den i Oslo i stedet for her kanskje. Men den ser jo innmari tøff ut da. Liker farger:)
Ja, håper den kommer fort! Vi skal til Oslo om en uke, så hadde vært gøy å fått den før vi drar.
Får prøve å selge den gamle Oslo ja, litt større marked der også.
Burde jo hatt en vognpose i sterke farger for å sprite opp litt, men nå blir det grå vogn og brun pose.

Jeg gjorde det! Hjelpes meg, sambo kommer til å bli irritert, han mener vi har nok vogner. Men jeg lurer på å selge den orange. Og kanskje scooter'n også, får nok ikke så mye for den da.
Når han kommer i pappaperm kommer han sikkert til å bli fornøyd likevel:)
Gratulerer med ny vogn. :)

Vi hadde en fantastisk dag i Kongeparken. Synd at tiden gikk så fort. Nå begynte jammen julefølelsen å komme snikende her. :)

Jeg tror jeg må ha blitt litt gal, for jeg driver å tenker på å kjøpe en ny vogn!
Nå driver jeg jo å triller rundt på en gammel tung vogn, fordi den jeg kjøpte i juni ikke duger så bra på det føret som er nå.
Den var i i tillegg ett impulskjøp som kanskje ikke var helt gjennomtenkt.
Jeg ønsker meg en lett og fin vogn som jeg kan bruke nå!
Men den vogna jeg vil ha finnes ikke tror jeg:(
Babyjogger city elite er det nærmeste jeg kommer, men den er feil vei! Ikke er den så dyr heller...

Jeg var også skeptisk til å ha han feil vei da jeg kjøpte tfken, men han elsker det!

Er så utrolig kjedelig å lese til eksamen på en fredagskveld.

Hele huset sover. Jeg våkner kl 07, fyllesjuk..digg.

Ser på Unge mødre Danmark nå, ser de svære bagvognene de kjører rundt med. Rare greier.
Når bytter de egentlig over til sportsvogn?

ja, julekortene har kommet (i går). Så nå er det bare å skrive navn på konvoluttene og sende de som skal sendes og resten deles ut :-) En ting undagjort før vi reiser

grugleder meg til å reise. Ikke bare bare å reise når en bør ta hensyn til soving, spising, allergi etc. Men er jo ikke første gang og så er det jo til min mor, så alt kommer til å gå bra ;-) Bare typisk mammahjerte som bekymrer seg for alt mulig

flere som til tider synes dagene kan bli lange? Det synes jeg særlig de dagene guttene har langdag, mannen må jobbe overtid og ingen venniner er hjemme...

ja, julekortene har kommet (i går). Så nå er det bare å skrive navn på konvoluttene og sende de som skal sendes og resten deles ut :) En ting undagjort før vi reiser

grugleder meg til å reise. Ikke bare bare å reise når en bør ta hensyn til soving, spising, allergi etc. Men er jo ikke første gang og så er det jo til min mor, så alt kommer til å gå bra ;-) Bare typisk mammahjerte som bekymrer seg for alt mulig
Har dere langt å reise? Og når reiser dere?

flere som til tider synes dagene kan bli lange? Det synes jeg særlig de dagene guttene har langdag, mannen må jobbe overtid og ingen venniner er hjemme...
De dagene lillegullet er vanskelig synes jeg aldri arbeidsdagen til samboeren skal ta slutt. Men sånn for tiden så skulle jeg ønske det var flere timer i døgnet. Nå i eksamenstiden så trenger jeg å lese, jeg har langt fra kontroll på det jeg skal ha eksamen i.

Kaldt idag!

Vedlegg

• 1418114164658.jpg
    1418114164658.jpg
    30,6 KB · Visninger: 9
Av og til. Jeg har jo ikke noe særlig venninner her da.
Heldigvis jobber sambo sjelden overtid.
Men jeg vil heller være hjemme med barn enn å jobbe.

:eek: Var det under 17 grader inne?
Eh, ja. Men den står i vinduet da. Så jeg vil tippe det er litt varmere i rommet. Har bare t-skjorte så er litt kald på armene. Man blir vant til å ha det kaldt inne.

Eh, ja. Men den står i vinduet da. Så jeg vil tippe det er litt varmere i rommet. Har bare t-skjorte så er litt kald på armene. Man blir vant til å ha det kaldt inne.
Jeg som bruker å klage hvis det blir mindre enn et par og tyve hjemme. Jeg liker å ha det varmt hjemme. Tror den ene ovnen er stilt på 24 grader.
Merker godt at det for tiden ikke er leieboere under oss. Vi har brukt å få masse gratis varme fra de.

Ser på Unge mødre Danmark nå, ser de svære bagvognene de kjører rundt med. Rare greier.
Når bytter de egentlig over til sportsvogn?

Noen når de er 2 år, i bhg der frøkna skal gå ligger de i sånne vogner til de er 2 år. De har liggemål på 97 cm.
Alle har en såkalt lift inn i vogna når de er helt små, som de sover i også om natta. Ville aldri dratt med meg liften opp i senga våres som jeg drar med meg ut og inn av vogna over alt..Hele systemet er SÅ merkelig...

Jeg tror det er veldig likt som da jeg var liten, i hvertfall sier mamma det. Både vogn størrelsen, lift og voksi posen.

Veldig mange har en paraplyvogn ved siden av, som de bruker når de feks skal ut å fly. Da er det visstnok ikke så viktig med den sovinga. Jeg skjønner ikke logikken.

Jeg får stadig litt halv stygge kommentarer til både feil voksipose, ikke hadde jeg lift og jeg byttet til sportsdel da hun var 5.5mnd. Men vi bor på er sted der det er del buggaer da...

Hun ene i barselgruppa mi, sier hun er misunnelig på meg med Bugga og sier at hun ikke skal ha gigavogn ved evt neste gang. Hennes unge har aldri sovet i vogna.

Back
Topp