Wwhhooo! Grattis! Selg de to andre da 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøy gøy gøy med ny vognJa, lurer på om jeg klarer å få solgt den orange, den er jo ganske spesiell. Den er veldig god på flatt underlag da, men da burde jeg jo bodd i en storby og ikke her.
Basson-vogna beholder jeg uansett som reserve og barnehagevogn.
Ja, håper den kommer fort! Vi skal til Oslo om en uke, så hadde vært gøy å fått den før vi drar.Gøy gøy gøy med ny vognDu får prøve å få solgt den i Oslo i stedet for her kanskje. Men den ser jo innmari tøff ut da. Liker farger
![]()
Gratulerer med ny vogn.Jeg gjorde det! Hjelpes meg, sambo kommer til å bli irritert, han mener vi har nok vogner. Men jeg lurer på å selge den orange. Og kanskje scooter'n også, får nok ikke så mye for den da.
Når han kommer i pappaperm kommer han sikkert til å bli fornøyd likevel![]()
Jeg tror jeg må ha blitt litt gal, for jeg driver å tenker på å kjøpe en ny vogn!
Nå driver jeg jo å triller rundt på en gammel tung vogn, fordi den jeg kjøpte i juni ikke duger så bra på det føret som er nå.
Den var i i tillegg ett impulskjøp som kanskje ikke var helt gjennomtenkt.
Jeg ønsker meg en lett og fin vogn som jeg kan bruke nå!
Men den vogna jeg vil ha finnes ikke tror jeg
Babyjogger city elite er det nærmeste jeg kommer, men den er feil vei! Ikke er den så dyr heller...
Har dere langt å reise? Og når reiser dere?ja, julekortene har kommet (i går). Så nå er det bare å skrive navn på konvoluttene og sende de som skal sendes og resten deles utEn ting undagjort før vi reiser
grugleder meg til å reise. Ikke bare bare å reise når en bør ta hensyn til soving, spising, allergi etc. Men er jo ikke første gang og så er det jo til min mor, så alt kommer til å gå bra ;-) Bare typisk mammahjerte som bekymrer seg for alt mulig
De dagene lillegullet er vanskelig synes jeg aldri arbeidsdagen til samboeren skal ta slutt. Men sånn for tiden så skulle jeg ønske det var flere timer i døgnet. Nå i eksamenstiden så trenger jeg å lese, jeg har langt fra kontroll på det jeg skal ha eksamen i.flere som til tider synes dagene kan bli lange? Det synes jeg særlig de dagene guttene har langdag, mannen må jobbe overtid og ingen venniner er hjemme...
Av og til. Jeg har jo ikke noe særlig venninner her da.flere som til tider synes dagene kan bli lange? Det synes jeg særlig de dagene guttene har langdag, mannen må jobbe overtid og ingen venniner er hjemme...
Kaldt idag!
Eh, ja. Men den står i vinduet da. Så jeg vil tippe det er litt varmere i rommet. Har bare t-skjorte så er litt kald på armene. Man blir vant til å ha det kaldt inne.Var det under 17 grader inne?
Jeg som bruker å klage hvis det blir mindre enn et par og tyve hjemme. Jeg liker å ha det varmt hjemme. Tror den ene ovnen er stilt på 24 grader.Eh, ja. Men den står i vinduet da. Så jeg vil tippe det er litt varmere i rommet. Har bare t-skjorte så er litt kald på armene. Man blir vant til å ha det kaldt inne.
Ser på Unge mødre Danmark nå, ser de svære bagvognene de kjører rundt med. Rare greier.
Når bytter de egentlig over til sportsvogn?