Skravletråd!

Ikke hos meg hvertfall :) Noen ganger har jo stripping liten effekt, bortsett fra sånne masrier da. Jeg hadde vel i grunn de samme kynnerne etter stripping som før. Men det tok seg opp etter noen timer og gutten ble født på kvelden samme dag :)

Her var det så umodent at han ikke fikk gjort noe :( Hadde sammentrekninger med 10min intervaller, og disse ble vondere etterpå. Men ingen baby enda. Håper jo litt på at det modnes med maseriene nå, men... Igangsettes tirsdag uansett.
 
Her var det så umodent at han ikke fikk gjort noe :( Hadde sammentrekninger med 10min intervaller, og disse ble vondere etterpå. Men ingen baby enda. Håper jo litt på at det modnes med maseriene nå, men... Igangsettes tirsdag uansett.

Ikke lenge til tirsdag da :) Men sammentrekninger er jo sammentrekninger, det må da bety modning :)
 
Kunne også tenkt meg litt mer sommerlig vær.. 18-20 grader midt på dagen hadde vært helt ok.. Ikke 12-14 og regn...
 
Spennende!! Da kan det jo bli baby nå i helgen da :D

I morges kom han endelig til verden etter 12t hardt arbeid <3 Riene tok seg kjapt opp, og 23:30 gikk vannet i flere omganger rundt i ca hele leiligheten. Må ha vært mer enn en liter. Haha, for et kaos det ble! Var skikkelig vondt synes jeg da, og gutten hadde forurensa vannet så det var grønnlig. Det var ikke enkelt å komme seg avgårde, så jeg ankom føden ca halv to i natt kun iført sommerkjole med håndduk mellom beina :D Halv fem kasta jeg inn håndkle, totalt utslitt. Epiduralen var magisk <3 Jeg feiga ut da jeg skulle trykke, var så sliten og redd for smertene. Så somla masse. Det hadde jeg ingen grunn til, for det var virkelig befriende å få presse han ut. Rakk det på håret ved å presse mellom riene også siste minuttene mens legen gjorde klar vakuum :D Nå er vi endelig kommet over på hotellet, og nyter bare synet av vårt lille mirakel som sover søtt <3
 
Nå er det mors lille time, med litt surfing på nett og total avslapping på sofaen. Vesla sovner som oftest ved puppen i senga vår på denne tiden, pappaen legger seg og tar over kroppsvarme-vakta og jeg kan nyte å være bare meg en times tid før jeg legger vesla over i sin egen seng og tar kvelden selv :) Jeg storkoser meg som hjemmeværende mamma, men innrømmer glatt at denne stunden helt alene er dagens lille høydepunkt! Men har babycallen på i tilfelle pappaen sovner, og er kjapt inne på soverommet dersom jeg hører lyder fra henne, slipper ikke mammarollen helt selv om jeg forsøker å slappe totalt av ;)
 
Jeg er drittlei å sove med bh! Og jeg er drittlei av å gå med bind! Håper det snart er stopp på begge deler! Men gruer meg veldig til ca 2-3 uker.. Da kommer nok mensen tilbake.. Baaaaaaah!
 
Nå er det mors lille time, med litt surfing på nett og total avslapping på sofaen. Vesla sovner som oftest ved puppen i senga vår på denne tiden, pappaen legger seg og tar over kroppsvarme-vakta og jeg kan nyte å være bare meg en times tid før jeg legger vesla over i sin egen seng og tar kvelden selv :) Jeg storkoser meg som hjemmeværende mamma, men innrømmer glatt at denne stunden helt alene er dagens lille høydepunkt! Men har babycallen på i tilfelle pappaen sovner, og er kjapt inne på soverommet dersom jeg hører lyder fra henne, slipper ikke mammarollen helt selv om jeg forsøker å slappe totalt av ;)
Signerer drittlei av bind/truseinnlegg! Hvor lenge skal det vare da, sikkert ferdig en dag før mensen kommer tilbake... :-(
 
Jeg er drittlei å sove med bh! Og jeg er drittlei av å gå med bind! Håper det snart er stopp på begge deler! Men gruer meg veldig til ca 2-3 uker.. Da kommer nok mensen tilbake.. Baaaaaaah!
Samme her! Var det å bruke bh 24/7 jeg grua meg mest til med tiden etter fødsel :( gikk hvertfall 4 om ikke 6 mnd før jeg kunne gå uten bh uten å lekke/sprute melk sist...
 
Samme her! Var det å bruke bh 24/7 jeg grua meg mest til med tiden etter fødsel :( gikk hvertfall 4 om ikke 6 mnd før jeg kunne gå uten bh uten å lekke/sprute melk sist...

Regner med bh ikke er så langt unna.. 1 mnd kanskje.. For er kun når jeg ammer jeg trenger press på den andre puppen.. Får ha et ammeinnlegg på nattbordet jeg kan presse mot andre puppen etterhvert :p
 
Regner med bh ikke er så langt unna.. 1 mnd kanskje.. For er kun når jeg ammer jeg trenger press på den andre puppen.. Får ha et ammeinnlegg på nattbordet jeg kan presse mot andre puppen etterhvert :p
Æsj, bare de ikke har press på seg begynner det å piple :/ men det tar litt lenger tid nå enn sist, så får håpe det gir seg før også ;)
 
Nå er det mors lille time, med litt surfing på nett og total avslapping på sofaen. Vesla sovner som oftest ved puppen i senga vår på denne tiden, pappaen legger seg og tar over kroppsvarme-vakta og jeg kan nyte å være bare meg en times tid før jeg legger vesla over i sin egen seng og tar kvelden selv :) Jeg storkoser meg som hjemmeværende mamma, men innrømmer glatt at denne stunden helt alene er dagens lille høydepunkt! Men har babycallen på i tilfelle pappaen sovner, og er kjapt inne på soverommet dersom jeg hører lyder fra henne, slipper ikke mammarollen helt selv om jeg forsøker å slappe totalt av ;)

Derfor jeg sitter oppe så seint. Må bare ha litt egentid :)
 
Regner med bh ikke er så langt unna.. 1 mnd kanskje.. For er kun når jeg ammer jeg trenger press på den andre puppen.. Får ha et ammeinnlegg på nattbordet jeg kan presse mot andre puppen etterhvert :p

Har sovet et par netter uten bh. Har gått greit, men er jo litt risikosport for det kan jo begynne å lekke når som helst. Men så deilig :p
 
Jeg har engangskladd under lakenet i brysthøyde, og skifter sengklær OFTE, og så sover jeg uten bh :p Takler ikke gå med bh hele døgnet, og lekker ikke konstant, selv om jeg har våknet med en kald våt flekk under meg noen ganger :oops: Har en klut i umiddelbar nærhet som jeg presser mot den andre puppen mens jeg ammer om natta.
 
Derfor jeg sitter oppe så seint. Må bare ha litt egentid :)
I kveld sovnet hun i armene mine, og sov videre da jeg la henne i egen seng. Så jeg og samboer har hatt kjærestekveld og sett Frozen på netflix, herlig! Men satte stadig filmen på pause og var inne på rommet og sjekket, klarer ikke helt slappe av hverken jeg eller han ennå, første kvelden hun har sovet alene på rommet så lenge :)
 
Back
Topp