Så hva er favorittsjokoladen da?
kvikklunsj er en stor favoritt her, ellers så er jeg glad i sjokolade fra løsvekten for da kan jeg plukke ut mye forskjellig og så er de små så jeg kan spise forskjellige
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hva er favorittsjokoladen da?
Daim har de over alt, M&M's er ikke like lett å få tak i i Norge, neiDen får du vel ikke tak i så lett?
Så deilig. Når hun kommer hjem tidligere enn vanlig på fredager blir jo liksom helgen lengre også![]()
Ja den gjør detSå det skal bli godt, ikke det hu hadde fri fra skolen torsdag og fredag forje uke så vi kosa oss sammen fra onsdag til mandag sist helg så skal vel ikke klage
![]()
Nei, kjenner vi har blitt litt bortskjemt med kortere uker nå i mai. Heldigvis ikke lenge til skoleferie![]()
Daim har de over alt, M&M's er ikke like lett å få tak i i Norge, nei![]()
Ja og det gleder jeg meg tilhu har sommerferie fra sfo og når skolen slutter siden jeg er hjemme og så slutter hun på sfo til høsten. Så 19 juni tar hun helt sommerferie og det gleder vi oss til
![]()
Å det blir nok stas. Her blir det nok litt sfo så fremt den er åpen og han har lyst. Han syns jo det er stas å være på sfo med alle lekekameratene sine![]()
Haha...Nugatti har jeg ennå ikke prøvd
Har nemlig alltid sjokolade i hus...![]()
Nå var det så mye snakk om sjokolade at jeg begynte å tenke på stratosen i skapet....Lurer på om sjokolade er bra for halsbrann![]()
Stille det ble her da.. Har alle sovnet kanskje?
Neida, sitter å ser på jordmødrene på kanal fem![]()
Her har hun selv ønske om å slutte på sfo og har selv valgt å ikke gå på sfo i ferien. Men så er ikke jeg og faren sammen og med besteforeldre som tar hu med på tur, så trur jeg hu liker å ta det helt med ro hjemme når hun først er hjemme litt i ferien![]()
Ja det skjønner jeg godt. De har godt av å roe helt ned også![]()
Det står på her og![]()
Obligatorisk når man snart skal igjennom det selv![]()
Ja så siden jeg starter permisjonen i slutten av juni og er sykemeldt frem til da. Så får hun lov til å velge det helt selv![]()
Hehe jeg føler jeg har god tid, skal jo ikke ha før juli jeg så![]()
Samme her egentlig![]()