Her kan det skje hvert øyeblikk![]()
Når har du termin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her kan det skje hvert øyeblikk![]()
Sånn sett er det veldig greit å ha store barn, ordner og styrer selv![]()

om ca 9 dager hvis jeg ikke husker feil![]()
Sant![]()
Ja da er det ikke lenge til du har den lille hos deg![]()
Så kjenner det skal bli merkelig å skulle starte på nytt med en liten en nå som jeg har ei som fikser alt selv haha![]()
Helt uvirkelig å tenke på![]()
Ja, blir skikkelig tilbake til startMen nå har du jo en stor jente å dele det med. Det gleder jeg meg til
Å se søskenforholdet
![]()
Hehe ja jeg har jo bestemt at lillebror enten må komme i slutten av juni eller vente 2 dager over termin for det passer best hahamen er han som unger flest så kommer han vel når det passer han og ikke meg
![]()
Ja det har jeg, og hun kommer til å bli en fantastisk storesøster. Men ser for meg at det kan bli festlig når hun kommer i tenårene og lillebroren er en plagsom snørrunge i hennes øyne haha![]()
Jepp, absolutt ikke til å stole på i det hele tatt. Men ut må han, det er det eneste som er sikkert.
Det vet hun heldigvis ingenting om nå da![]()
Nei heldigvis ikke, hun har jo til og med lagt Olaf i sengen hans for å passe på![]()

Blir bare feit!Dere damer er jo ikke riktig kloke, eller magene deresat ikke dere blir dårlige av så mye sjokolade kan jeg ikke fatte :O
Nåh...så koselig![]()
Hehe...takk for detI seeKos deg! Høres mye mer spennende ut enn mine planer
![]()
Blir bare feit!
Har ikke som vane å spise så mye dahaha!
Firkløver!Så hva er favorittsjokoladen da?