Skravletråd :)

Så deilig. Når hun kommer hjem tidligere enn vanlig på fredager blir jo liksom helgen lengre også :)

Ja den gjør det :) Så det skal bli godt, ikke det hu hadde fri fra skolen torsdag og fredag forje uke så vi kosa oss sammen fra onsdag til mandag sist helg så skal vel ikke klage :P

Ja den gjør det :) Så det skal bli godt, ikke det hu hadde fri fra skolen torsdag og fredag forje uke så vi kosa oss sammen fra onsdag til mandag sist helg så skal vel ikke klage :p

Nei, kjenner vi har blitt litt bortskjemt med kortere uker nå i mai. Heldigvis ikke lenge til skoleferie :)

Nei, kjenner vi har blitt litt bortskjemt med kortere uker nå i mai. Heldigvis ikke lenge til skoleferie :)

Ja og det gleder jeg meg til :) hu har sommerferie fra sfo og når skolen slutter siden jeg er hjemme og så slutter hun på sfo til høsten. Så 19 juni tar hun helt sommerferie og det gleder vi oss til :D

Ja og det gleder jeg meg til :) hu har sommerferie fra sfo og når skolen slutter siden jeg er hjemme og så slutter hun på sfo til høsten. Så 19 juni tar hun helt sommerferie og det gleder vi oss til :D

Å det blir nok stas. Her blir det nok litt sfo så fremt den er åpen og han har lyst. Han syns jo det er stas å være på sfo med alle lekekameratene sine :)

Å det blir nok stas. Her blir det nok litt sfo så fremt den er åpen og han har lyst. Han syns jo det er stas å være på sfo med alle lekekameratene sine :)

Her har hun selv ønske om å slutte på sfo og har selv valgt å ikke gå på sfo i ferien. Men så er ikke jeg og faren sammen og med besteforeldre som tar hu med på tur, så trur jeg hu liker å ta det helt med ro hjemme når hun først er hjemme litt i ferien :P

Her har hun selv ønske om å slutte på sfo og har selv valgt å ikke gå på sfo i ferien. Men så er ikke jeg og faren sammen og med besteforeldre som tar hu med på tur, så trur jeg hu liker å ta det helt med ro hjemme når hun først er hjemme litt i ferien :p

Ja det skjønner jeg godt. De har godt av å roe helt ned også :)

Back
Topp