Skravletråd :)

God kveld damer :) Snart helg, igjen :wideyed:. Snart månedsskifte, igjen :wideyed:.

Skulle ønske noen kunne gi meg styrke til å støvsuge å vaske på badet akkurat nå :p, noen som har like spennende planer for resten av kvelden?
Min spennende plan er å jobbe:p

Takk for det :)

Ja det samme tenker jeg :) men jeg får ta det i morra :p eller neste uke, for jeg gjør ikke husarbeid i helgene (tar jo oppvask og annet om jeg må) nå som jeg er sykemeldt for å skille ukedag og helg haha :p

Haha:hilarious:..ja greit å holde litt fast på den helgefølelsen. Her er merkes det at det er helg fordi vi slipper unna morgenstress for å komme oss på skole og barnehage :)

Her går det i sjokolade i kveld ser jeg :)

Haha:hilarious:..ja greit å holde litt fast på den helgefølelsen. Her er merkes det at det er helg fordi vi slipper unna morgenstress for å komme oss på skole og barnehage :)

Ja viktig å skille mellom helg og ukedag :P ikke det jeg merker det jo med at jeg slipper å vekke frøkna og få hu på skolen :P så er det så deilig at hun er tidlig ferdig på fredager så da er hun tidlig hjemme i morgen siden hun heller vil hjem til meg enn sfo :P

Ja viktig å skille mellom helg og ukedag :p ikke det jeg merker det jo med at jeg slipper å vekke frøkna og få hu på skolen :p så er det så deilig at hun er tidlig ferdig på fredager så da er hun tidlig hjemme i morgen siden hun heller vil hjem til meg enn sfo :p

Så deilig. Når hun kommer hjem tidligere enn vanlig på fredager blir jo liksom helgen lengre også :)

Back
Topp