Tipper leiligheten din er helt fantastisk!Helt sant. Har fått skryt fra venner om at det er veldig koselig her, og det gjør meg veldig kry! Eks - svigermor vil nok kalle leiligheten min for rotete. Jeg kaller det en samling av livet mitt =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tipper leiligheten din er helt fantastisk!Helt sant. Har fått skryt fra venner om at det er veldig koselig her, og det gjør meg veldig kry! Eks - svigermor vil nok kalle leiligheten min for rotete. Jeg kaller det en samling av livet mitt =)
Selvfølgelig gjorde du detGjorde det.
Fikk også på en eller annen måte gjort det meste av det jeg skulle.
Hurra, så flink du erOoooh, første gang jeg er på topp 100 lista nå. Ligger ganske langt nede, så føler meg ikke helt trygg. Men da kan jeg si at selv om jeg har vært sykmeldt, har jeg i det minste oppnådd noe![]()
Selvfølgelig gjorde du det
Superwoman!!
Kunne ikke vært mer enig!!it's. oh. so quiet
it'a oh. so still
you're all alone
and so peaceful until...
(Bjørk, It's oh, so Quiet)
Nå håper jeg Tamara har funnet på noe morsomt for neste måned slik at det bli litt mer liv igjen
Men du har tross alt hus, mann og tre barn!Superwoman er litt å overdriver, jeg er tross alt ikke på jobb..
Det strikke prosjektet har jeg ikke fått rørt i dag, og det går veldig sakte..Men du har tross alt hus, mann og tre barn!derav en baby! Oooog strikkeprosjekt
![]()
it's. oh. so quiet
it'a oh. so still
you're all alone
and so peaceful until...
(Bjørk, It's oh, so Quiet)
Nå håper jeg Tamara har funnet på noe morsomt for neste måned slik at det bli litt mer liv igjen
Guri, ble sliten bare av å leseDet strikke prosjektet har jeg ikke fått rørt i dag, og det går veldig sakte..
Kjørte gutten til SFO, og mann og frøken til tog rundt kl 07:30 i dag.
Handlet på vei hjem (Kiwi åpner kl 7)
La meg og stod opp igjen kl 11
Tar meg av U samtidig som jeg rydder vasker og støvsuger.
15:30 er jeg på foreldre cafe på SFO
1700 kommer 3 ekstra barn på middag
19 00 dro de igjen.
Nå skal jeg til å legge U.
I morgen er det motsatt, hektisk på morgenen og avslapning på ettermiddagen...
I morgen er det bare å levere mannen og de eldste (som vanlig), barselgruppe, shoppe og eldste til frisørenGuri, ble sliten bare av å lese
Bra du får litt mer ro i morgen ettermiddag...
God kveld selv.God kveld. Nå har vi hatt trening, og jeg er helt utslitt. Har som vanlig ikke gjort noe, men den utmattelsen kommer så brått, og akkurat når den føler for det.
Ungene er straks i seng, og det er jeg snart også håper jeg.

Blir tidlig kvelden på meg ogsåGod kveld. Nå har vi hatt trening, og jeg er helt utslitt. Har som vanlig ikke gjort noe, men den utmattelsen kommer så brått, og akkurat når den føler for det.
Ungene er straks i seng, og det er jeg snart også håper jeg.
TakkGod morgen
Og lykke til på kontroll!
Hvor stor?Takkhu har blitt så stor