Sitter nå i slåbroken til mannen og spiser sjokolade og drikker brusDet er jo helt fantastisk![]()
Fin avslutning på pinsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter nå i slåbroken til mannen og spiser sjokolade og drikker brusDet er jo helt fantastisk![]()
Jepp, ikke noe er som hjemmelaget pommes frits, skulle ønske de ikke var spist opp, lyst på mer
Gyldne lys brune og sprø på yttersiden, og myke som fløyel inni...
Det som var igjen av biffen delte jeg opp til roastbiff (var et helstekt stykke)

Nå vet jeg ikke hvordan du lager det, men slik som jeg gjør det tar det noen timer så begynne med det på denne tiden av døgnet er ikke aktuelt...Ååå, skulle nesten ønske jeg hadde poteter i kjøleskapet nå![]()
Nå vet jeg ikke hvordan du lager det, men slik som jeg gjør det tar det noen timer så begynne med det på denne tiden av døgnet er ikke aktuelt...
Først dele potetene i passe biter.Hvordan gjør du det?
Arrangerte babyshowerAkkurat kommet inn og skal gjøre klart til å ta kveld. Snart kveldsmatHva gjorde du i går?
![]()
Hadde nok detEr vel akkurat kommet hjem du, da
Ja, er den kjipeste vaktaSå innmari kjedelig arbeidstid da. Godt å ha litt tid på mårran da![]()
Yeeii, du er flinkendte opp med tur å 45 min og 100 situps. deilig!
Så braFor første gang har Ulrik sovnet i sengen sin før vi går å legger oss
Blir deilig med en kveld med alle barna i sengene sine.
Jada, en spennende dag på jobbHei søtaSå bra da
skjedd noe spennende på jobb i dag da?
Jo takk for det, litt tiltak å komme seg i dusjen da kjenner jeg haha![]()
Jada, en spennende dag på jobb
Veien til dusjen kan være fryktelig lang altså![]()
Koselig å stifte nye bekjentskaper daJeg har hatt en skikkelig fin dag i dag. Minstemann har vært i bursdag, og samtidig fikk vi besøk av en bereist Australier som jeg insisiterte skulle fortelle meg om reisene sine! Etterpå inviterte han oss hjem til seg på middag, hvilket var veldig koselig.
Han er bare på gjennomreise, og han har kjæreste, så jeg vet at uansett hva jeg gjør, så vil han ikke oppfatte det som flørting. Jeg har hjulpet han å skrive jobbsøknad, og jeg har vist han området jeg bor på. Og i dag lagde jeg pizza til oss. Etterpå ville han gjøre noe hyggelig tilbake for meg, men jeg nektet, og forklarte at det er så sjeldent jeg får være hyggelig, uten at det oppfattes som at jeg vil ha noe, eller flørting, at det bare er koselig.
Synd å si det, men jeg har nesten glemt hvordan det føles å få lov til å være snill!
Ellers arvet minstemann en sykkel fra naboen i dag, så han har fått prøve den. Nå er de begge i seng, og jeg skal snart lage meg en kopp te og se på Walking Dead.
Håper dere også har hatt en fin dag =)
God morgenGod morgen damerHar hvert våken i flere timer allerede og sitter nå egentlig bare å psyke meg opp til å gjøre alt som må gjøres i dag
hva er dagens planer der da?
Håper du fant den til sluttMen det er jo bra![]()
Uff ja noen ganger er den alt for lang haha![]()
God morgen
Jeg skal få barn avgårde og så jobb kl 11![]()
Håper du fant den til slutt![]()
Først dele potetene i passe biter.
Koke dem i lettsaltet vann til de begynner å bli myke.
Tørke av dem og strø dem utover et bakepapir på en langpanne.
Inn i frysen i minst en time for å frysetørkes.
Tines.
Først friteres på 130 grader i 5 minutter.
Tas opp og tørkes av.
Så friteres på 180 grader til de blir gyldne.

God morgensnart klar for 6 ukers kontroll
![]()