Skravletråd :)

Spennende! Har du et lån på gang?

Jeg driver og sjekker ut dette med helseforsikring fortsatt. Ser ut som om jeg ender opp med Vertikal forsikring gjennom Codan, der har jeg også bilforsikringen min. Satser på å få en telefon i dag med et tilbud. Ikke trengte de helseerklæring heller, men tror allikevel ikke jeg hadde trengt det. Fikk og et tilbud fra gjensidige, men det var ikke av interesse.

Så bra :) I min samboers tilfelle så gjorde forsikringen at han var ferdig operert mens han uten forsikring fortsatt ville stått i helsekø for utredning. Synd at det skal være sånn, mener jo fortsatt at vi har det godt i Norge.

Så bra :) I min samboers tilfelle så gjorde forsikringen at han var ferdig operert mens han uten forsikring fortsatt ville stått i helsekø for utredning. Synd at det skal være sånn, mener jo fortsatt at vi har det godt i Norge.
Huff, ja. Min svoger visste ikke om dette med helseforsikring, så da han fikk beskjed om at det var flere år vetetid på å ta prøve av kulen han fant i brystkassa, kjøpte han seg frem på en privat klinikk og var operert to dager senere elns.

Vi har det godt ja, men det er myyye som kunne blitt bedre.

Skal opprette et eiendomsfirma blant annet.. og trenger driftsmidler:p
Håper du får et forsikringstilbud du blir fornøyd med!
Så spennende da. Jeg vurderer også å starte opp eget, men har ikke kommet så langt, enda.

Trener du mye gruppetrening da eller?

Jeg gjorde d i fjor før jeg ble gravid. Starta på igjen i går. Målet er 2-3 ganger i uka med gruppetrening.

I tillegg har jeg egentreningen på hverdagene hjemme. Litt når snuppa sover og litt sammen med henne når hun er våken.

Okei, da har jeg satt meg på venteliste til Bootylicious-trening på lørdag. Har virkelig ikke lyst, men om jeg ikke melder meg opp på timer så blir terskelen så forferdelig høy..

Men jeg føler meg så feit og fæl på de timene altså. Gleder meg til jeg er blitt litt strammere!

Okei, da har jeg satt meg på venteliste til Bootylicious-trening på lørdag. Har virkelig ikke lyst, men om jeg ikke melder meg opp på timer så blir terskelen så forferdelig høy..

Men jeg føler meg så feit og fæl på de timene altså. Gleder meg til jeg er blitt litt strammere!

Jeg driver og former rumpa etter sofaen om dagen. Eller sofaen etter rumpa. Take your pick :-p Lykke til ;-)

God formiddag.
Hva driver dere på med i dag?

Jeg har akkurat stått opp igjen etter en liten lur.
Sitter og slapper av nå og tenker på lunsj.

Senere i dag skal jeg ukeshandle, og spise på McD med eldste

Er det noen av dere som skal følge med på Eurovision?

Synes du er innmari flink jeg:D
Virker som om du har god viljestyrke!

Mamma liker det skikkelig dårlig, spesielt politikken i det. Men i år slipper jeg alle kommentarene hennes, så jeg tenkte å se på det sammen med barna mine. Tror spesielt dattera mi vil elske det, da hun kan sitt på youtube i mange timer og klikke seg gjennom forskjellige sanger!

Mamma liker det skikkelig dårlig, spesielt politikken i det. Men i år slipper jeg alle kommentarene hennes, så jeg tenkte å se på det sammen med barna mine. Tror spesielt dattera mi vil elske det, da hun kan sitt på youtube i mange timer og klikke seg gjennom forskjellige sanger!
Dersom man først skal se det må man selvfølgelig se det med noen som liker det, ikke noen som ødelegger opplevelsen med dårlige kommentarer.
Kos dere

Back
Topp