Jeg har alltid rettD har du rett i!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har alltid rettD har du rett i!![]()
Jeg har alltid rett![]()
Topp 100 listen ligger i klistret innlegg her på generelt, så trykker du bare pålinken i innleggetGod morgen jenter. Vil en av dere gi meg en teskje beskrivelse om hvordan jeg finner frem til topp100 lista? =)
God morgen alle sammen!
Ahaaa! Nå skjønte jeg det, takk =D Huff, jeg er ikke nevnt en gang, men føler allikevel jeg sitter her hele dagenTopp 100 listen ligger i klistret innlegg her på generelt, så trykker du bare pålinken i innlegget![]()
Hei jeg har et spørsmål.
Er det noen som har søkt engangstøndaen og fått den utbetalt her?
Idag har jeg fri
Skal i møte med banken..
Forsov meg 15 minutter, men det gikk fint.God mornHvordan går det? Ingen som forsov seg i dag?
Idag har jeg fri
Skal i møte med banken..
Nei jeg hadde stilt klokka i dagGod mornHvordan går det? Ingen som forsov seg i dag?
Får skrive litt til daAhaaa! Nå skjønte jeg det, takk =D Huff, jeg er ikke nevnt en gang, men føler allikevel jeg sitter her hele dagen![]()
Får skrive litt til da![]()
Forsov meg 15 minutter, men det gikk fint.
Hadde en voldsom drøm i natt!
Drømte at jeg flyttet inn i kjellerleiligheten til min eksmann. Jeg syns de var så liten, så plutselig tok jeg en slegghammer og slo ned en vegg, som viste vei til enda en leilighet. Denne leiligheten var gammel, og holdt på å råtne, men jeg var fast bestemt på at jeg trengte den plassen. Og dessuten så hadde den et badekar!!!
Jeg husker jeg ba eksmannen min fjerne den ene edderkoppen som var der, før jeg til slutt la meg i badekaret.
En helt grei drøm, men gu som jeg savner et badekar!
. Snodige greier man driver å bearbeider om natta Nei jeg hadde stilt klokka i dag![]()
God morgen søte duGod morgen alle sammen!
Takk for detKrysser fingrene for deg![]()
Skal opprette et eiendomsfirma blant annet.. og trenger driftsmidlerSpennende! Har du et lån på gang?
Jeg driver og sjekker ut dette med helseforsikring fortsatt. Ser ut som om jeg ender opp med Vertikal forsikring gjennom Codan, der har jeg også bilforsikringen min. Satser på å få en telefon i dag med et tilbud. Ikke trengte de helseerklæring heller, men tror allikevel ikke jeg hadde trengt det. Fikk og et tilbud fra gjensidige, men det var ikke av interesse.