Skravletråd :)

Åh fyy:mad: 03:00 say what:eek: Her kan de sette i gang å støvsuge på helgene også mellom 8-9. Trodde det var allmen folkesikk å ikke bråke så tidlig:p

Ja, det er jo helt på tryne :p
Hadde aldri fått meg til å gjøre det samme...en vet jo godt at det bråker! :p
Ikke alle som eier folkeskikk, gitt...

God morgen, damer!

Her våkna snuppa kvart på 7 av pappas vekkerklokke.

Hun sover dupp nå, og jeg har tatt planken og rocket rockeringen min. Mangler bare litt yoga nå, så har jeg gjort egentreningen min for idag.
God formiddag:D
Så flink du er!

Hellueeen. Har hatt en fin start i dag også. Har noen planer for dagen, en av de er å sove. Minstemann lå i sengen min i natt, og han skal helst ligge tett i tett, slik at jeg må balansere på kanten. Legger jeg meg innerst, ruller han bare ut :-P

Så jeg tenkte jeg skulle sette et brød i bakemaskinen før jeg legger meg en times tid, så har jeg ferske brød til lunsj =D

Ellers blir det bretting av klær, og støvsuging av gulv =)

Ingenting spennede med andre ord. :-p
Kos deg hjemme idag:D
Og sov godt!

Ja, det er jo helt på tryne :p
Hadde aldri fått meg til å gjøre det samme...en vet jo godt at det bråker! :p
Ikke alle som eier folkeskikk, gitt...
Føler ikke jeg kan sende sms opp til de heller. Jeg vil ikke være den klagende naboen :P jeg får ta igjen med litt babygråt til sommeren :p haha :D

Føler ikke jeg kan sende sms opp til de heller. Jeg vil ikke være den klagende naboen :P jeg får ta igjen med litt babygråt til sommeren :p haha :D

Her skal det også taes igjen med babygråt tenker jeg :p
Er såpass lytt her at han garantert hører det :D

Har noen lyst til å komme og ha en støvsugefetisj hjemme hos meg? :p

Etter å ha levert ed eldste og mannen sovnet vi vist :)
Etter veldig mange netter på rad med bare 4-5 timer søvn var det veldig godt.
Skjedd noe spennende?

Har vært ute sola litt, det var deilig. Nå skal jeg snart hente kengubarnet, i dag har vi ingen planer , deilig!

Back
Topp