Skravletråd :)

Ja det er å foretrekke :) Frøkna lå jo i sete i uke 36, men hadde snudd og festa seg i uke 37 når jeg var på ny kontroll. Hadde hun ikke gjort det hadde det blitt planlagt ks den gangen :)

Søstra mi fikk ks pga seteleie i 2002 :)

Er vel å foretrekke at de kommer med hodet først, så krysser fingrene for det:)

Søstra mi fikk ks pga seteleie i 2002 :)

Er vel å foretrekke at de kommer med hodet først, så krysser fingrene for det:)

Her vil de helst at førstegangsfødene som har barn i sete tar ks, hvertfall det de sa i 2007. Men ja det er greit at hodet kommer og baner vei for resten haha

Åh. Jeg har såååååå lyst på is. Har i fryseren, men spiste jo så masse usunt i går. Gi meg styrke og selvdisiplin! !!

Åh. Jeg har såååååå lyst på is. Har i fryseren, men spiste jo så masse usunt i går. Gi meg styrke og selvdisiplin! !!

Haha jeg føler med deg, jeg klarer nok bare å holde meg i skinnet fordi jeg blir dårlig om jeg spiser det :P jobber fortsatt med å holde middagen nede men har så lyst på en sjokolademilkshake men da kommer jeg bare til å spy :P

Her vil de helst at førstegangsfødene som har barn i sete tar ks, hvertfall det de sa i 2007. Men ja det er greit at hodet kommer og baner vei for resten haha

De ville brått at hun skulle føde vanlig her da selv om de hadde sagt at det ble ks:o søstra mi nekta...;)

Vet ikke hvordan de gjør det her nå da.

Uff nei nå har jeg brukt alt for lang tid på nettet så nå må jeg virkelig gjøre noe om jeg skal få ferdig lua te frøkna i kveld :P

Hjelper det om jeg sier at jeg har spist en pavlova i dag? +is...
Jeg ble så skuffet over kremen i går så måtte prøve en ny:p

Uff nei nå har jeg brukt alt for lang tid på nettet så nå må jeg virkelig gjøre noe om jeg skal få ferdig lua te frøkna i kveld :P
Heier på deg og lua;)

Hvorfor skal jeg gjøre det når du får meg til å få lyst på :P

Haha jeg føler med deg, jeg klarer nok bare å holde meg i skinnet fordi jeg blir dårlig om jeg spiser det :P jobber fortsatt med å holde middagen nede men har så lyst på en sjokolademilkshake men da kommer jeg bare til å spy :P
Åååh milkshake "drøm"

Hjelper det om jeg sier at jeg har spist en pavlova i dag? +is...
Jeg ble så skuffet over kremen i går så måtte prøve en ny:p
Ikke særlig nyttig nei :p jeg vurderer å skjære opp et eple, men innen jeg har bestemt meg, er jeg nok alt på vei i seng =D

Ikke særlig nyttig nei :p jeg vurderer å skjære opp et eple, men innen jeg har bestemt meg, er jeg nok alt på vei i seng =D
Ååå, nå fikk jeg lyst på eple og:) hehe

Back
Topp