Skravletråd :)

Har fått slappet av etter middag, men fortsatt vondt i hele kroppen =( ble sykmeldt ut mai. Er det nå jeg skal innrømme det er meg som har skrevet "det gjør vondt hele tiden" inne på anonym? =(

Har fått slappet av etter middag, men fortsatt vondt i hele kroppen =( ble sykmeldt ut mai. Er det nå jeg skal innrømme det er meg som har skrevet "det gjør vondt hele tiden" inne på anonym? =(
Uff da.
Masse god bedring får håpe det gir seg snart

Uff...har ikke lest det jeg tror jeg...:(
Høres slitsomt ut!
God bedring!!:)

Er jo det. Akkurat som lille vofsen når han skal legge seg til:p hehe

Haha må kni seg litt og sparke fra seg litt :P jeg er sikker på at lillebror har rompa i magesekken min og foten trøkt inn i blæra mi når han skal ha det gøy :P

Akkurat kommet fra jobb, så jeg aner ikke:p
Hva spiste dere?

Ble kylling og ris med salat til:)
Enkelt og greit.
Var det noe liv på jobb da?

Hihi....han begynner å bli stor:D
Jaaa:o store mini;)

Haha må kni seg litt og sparke fra seg litt :P jeg er sikker på at lillebror har rompa i magesekken min og foten trøkt inn i blæra mi når han skal ha det gøy :P

Ikke sant. Lurer på om mini har snudd litt på seg her og. Nå kjenner jeg bevegelser litt mer skrått...hm..

Det kan de nok. Blir gøy å følge med. Håper inderlig h*n ligger med hodet ned ved fødsel;)

Ja det er å foretrekke :) Frøkna lå jo i sete i uke 36, men hadde snudd og festa seg i uke 37 når jeg var på ny kontroll. Hadde hun ikke gjort det hadde det blitt planlagt ks den gangen :)

Ikke egoistisk i det hele tatt, bare veldig praktisk:D
Klarer du å unngå at barna sladrer da?!:p
Jeg håper det.
Tenker vi tar lunsj på Burger King etterpå, da vil minsten prate mest om det.
Eldsten er 8 og bør klare å ikke si noe.
Kommer til å bruke "ut å handle sommerklær" som unnskyldning til å ha alle barna hjemme den dagen..

Back
Topp