Akkurat kommet fra jobb, så jeg aner ikkeNoe spennende som skjer her da?
Nettopp vært ute og gått med vofsen her. Venter nå på at samboer skal bli ferdig på jobb så jeg kan lage middag![]()
Hva spiste dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat kommet fra jobb, så jeg aner ikkeNoe spennende som skjer her da?
Nettopp vært ute og gått med vofsen her. Venter nå på at samboer skal bli ferdig på jobb så jeg kan lage middag![]()
Håper du får hvile litt i kveldMiddagen gjør seg klar. Jeg er dausliten
Sitter på legekontoret og venter nå. Blir interessant å se hvordan det går med sykmeldingen, om den skulle bli forlenget eller endret
Hihi....han begynner å bli storUæææ!!! Mini vrir på seg og gniiiir seg inn i blæra mi...veldig ubehagelig![]()
Uff da.Har fått slappet av etter middag, men fortsatt vondt i hele kroppen =( ble sykmeldt ut mai. Er det nå jeg skal innrømme det er meg som har skrevet "det gjør vondt hele tiden" inne på anonym? =(
Uff...har ikke lest det jeg tror jeg...Har fått slappet av etter middag, men fortsatt vondt i hele kroppen =( ble sykmeldt ut mai. Er det nå jeg skal innrømme det er meg som har skrevet "det gjør vondt hele tiden" inne på anonym? =(
Kanskje en litt egoistisk gave siden den egentlig går til hele familien, men når vi "trenger" noe så dyrt pleier vi å ta det som gave. Gleder megEn fantastisk gave![]()
Er jo det. Akkurat som lille vofsen når han skal legge seg tilhehe
Har fått slappet av etter middag, men fortsatt vondt i hele kroppen =( ble sykmeldt ut mai. Er det nå jeg skal innrømme det er meg som har skrevet "det gjør vondt hele tiden" inne på anonym? =(
Akkurat kommet fra jobb, så jeg aner ikke
Hva spiste dere?
JaaaHihi....han begynner å bli stor![]()
Haha må kni seg litt og sparke fra seg littjeg er sikker på at lillebror har rompa i magesekken min og foten trøkt inn i blæra mi når han skal ha det gøy
![]()
Jaaastore mini
Ikke sant. Lurer på om mini har snudd litt på seg her og. Nå kjenner jeg bevegelser litt mer skrått...hm..
Det kan de nok. Blir gøy å følge med. Håper inderlig h*n ligger med hodet ned ved fødselDet er ikke umulig detde kan snu seg ganske lenge
![]()
Ikke egoistisk i det hele tatt, bare veldig praktiskKanskje en litt egoistisk gave siden den egentlig går til hele familien, men når vi "trenger" noe så dyrt pleier vi å ta det som gave. Gleder meg![]()
Det kan de nok. Blir gøy å følge med. Håper inderlig h*n ligger med hodet ned ved fødsel![]()
Så godt daBle kylling og ris med salat til
Enkelt og greit.
Var det noe liv på jobb da?
Jeg håper det.Ikke egoistisk i det hele tatt, bare veldig praktisk
Klarer du å unngå at barna sladrer da?!![]()