Masse lykke tilHar søkt to nye jobber i dag, en gang må det vel bli min tur.
Hva har du søkt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilHar søkt to nye jobber i dag, en gang må det vel bli min tur.
Så braVi har hatt knallvær med blå himmel og sol. Jeg har jo svetta i dag så det er jo veldig greit![]()
Er vel ganske vanlig jaVannblemmer hører vel på sett og vis til dagen de og![]()
Så bra
Var jo det jeg sa!
Plusspoeng til meg for det God morgen.
Ligger I sengen fremdeles og ble akkurat vekket av Bohus som ringte for å avtale levering![]()
Den kommer i morgen kl 10-15:30 en gangSå deilig å ta det rolig i dagNår får du sofaen din da?
Her ligger jeg på sofaen under dyna med radio, håndarbeid og bv![]()
Den kommer i morgen kl 10-15:30 en gang
Har ikke bare en rolig dag, jeg har en rolig uke.
Eneste planene jeg har denne uken er å ta i mot sofaen i morgen, og barseltreff på onsdag.
Er ikke helt frisk så det passe meg utmerket
God morgen.
Ligger I sengen fremdeles og ble akkurat vekket av Bohus som ringte for å avtale levering![]()
Skal bare bruke dagen til å rydde den gamle sofaen inkludert å ta av putene for å sjekke at ikke noe har falt bak dem før den blir hentet i morgenHurra for mandag og ny sofa!![]()
Sovna med en gang jeg traff puta omtrentHelt punktert her hvertfall. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har lagt meg enda![]()
Det hadde nok ikke vært så dumtJa så lurer på om jeg må begynne å høre på deg jeg![]()
Det hadde nok ikke vært så dumt![]()
Hihi...du klarer deg fint synes jegGod morn! Prøver å få til denne permisjonsgreia. Frokost foran frokosttv må jo være rette måten å gjøre det på
.
I tillegg har babyen i magen fått knekkebrød med makrell i tomat og melk med vitamin D til frokostPlusspoeng til meg for det
![]()
Håper det gikk fintSitter på legekontoret og venter nå. Blir interessant å se hvordan det går med sykmeldingen, om den skulle bli forlenget eller endret
Hurra for sofa!God morgen.
Kommer i morgen kl 10-15:30 en gangHurra for sofa!
Håper den har dukket opp!