Det var ikke dumtJa, den er nydelig
Laget bunnen blå etter ønske fra gutta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var ikke dumtJa, den er nydelig
Laget bunnen blå etter ønske fra gutta![]()
Den så god utVeldig dårlig bilde, men her er sjokoladekaken med melkesjokoladesmørkrem.
Vis vedlegget 117609
Kaka ser skjev ut, men den står bare skjevt på fatet.
Skjønner den
Frister ikke akkurat med baking hvis man er for mett![]()
Hehe, kanskje greit å vente litt med den daNei det gjør ikke det, men så kommer det ingen hit i morgen så det er bare jeg som hadde spist kaka uansett![]()
Hehe, kanskje greit å vente litt med den da![]()
Du har dressert de braMannen lager pizza, kengubarnet har vasket trappa, vasken,speilet og doen , nå rydder han rom..
Viktig å drømmeHaha ja jeg kan jo drømme om det hvertfall![]()
Mmm...den så nydelig utVeldig dårlig bilde, men her er sjokoladekaken med melkesjokoladesmørkrem.
Vis vedlegget 117609
Kaka ser skjev ut, men den står bare skjevt på fatet.
Viktig å drømme![]()
Ja man drømmer mye rart som gravidJa de sier så, men med rare gravid drømmer om dagen hadde det hvert greit med en dag uten assåKan ikke huske at jeg noen gang har hatt så mange rare drømmer noen gang jeg :O
Ja man drømmer mye rart som gravider det noen kjekke mannfolk med i dem da??
![]()
Uff da...Nei de er egentlig ganske skumle de mannfolka som er med i drømmene nå om dagen![]()
Uff daNei de er egentlig ganske skumle de mannfolka som er med i drømmene nå om dagen![]()
Uff da...
Ikke noe gøy med mareritt![]()
Uff dadet frister vel ikke!!
God kveldGod kveld jenter.
Hva gjør dere i kveld?
Det høres slitsomt ut...Begynner å bli vant til det nå, har holdt på nesten hvert natt i over 1 mnd..
God kveld jenter.
Hva gjør dere i kveld?
Sitter i sofaen med U og prøver på å få han til å sove slik at jeg kan gå på kjøkkenetGod kveld
Sofatjeneste her
Du da??