Nei i grun ikke, får se i morgenD blir skjørt tenker jeg. Og ammesinglett med en bluse over.
Har du funnet antrekk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei i grun ikke, får se i morgenD blir skjørt tenker jeg. Og ammesinglett med en bluse over.
Har du funnet antrekk?
Jeg er helt sikker på at jeg ser grusom ut
Hadde det ikke hvert for at jeg fikk/arvet min av min søster hadde ikke jeg hatt bunad vil jeg tru. Så mye penger har jeg ikke at jeg bare kan kjøpe en liksomså ja dere får ta det når dere vinner i lotto
jeg skal kjøpe mye når jeg vinner i lotto, jeg må bare begynne å spille først haha
![]()
Mulig det hadde vært annerledes om jeg hadde hatt barn og skulle hatt noe hjemme i morgen. Men vi skal bort både dagtid og kveld, og slik har det stort sett vært. Også er jeg generelt ganske rolig av meg
Jeg skal lage pavlova, og tenkte jeg skulle ha noen bringebær til pynt![]()
Men det hørtes jo veldig hyggelig ut daMå kose deg masse i kveld, kos deg masse og se på gutta grille
![]()
Er det d du og tror?
Spennende!! Jeg hadde ikke klart å ikke vitehihi
Hun har det bare bra! Vokser som ugresshoho
Nam, den er god
Vurderte den her også, men det ble iskake![]()
Mannen lager pizza, kengubarnet har vasket trappa, vasken,speilet og doen , nå rydder han rom..
Gleder meg til babyen din kommer jegJeg tror egentlig ingentinghehe
Absolutt ingen følelse
Han er snart 9Flinke Kengubarnet! Hvor gammel er han?
Hørtes godt ut med blåbærkakeJeg vurderer å bake en blåbærkake om jeg finner en oppskrift som ser god utmen det er mest fordi jeg fikk veldig lyst på noe med blåbær og har masse i frysern som jeg plukket på hytta
![]()
Ja, da må det jo være kaken for degHar ikke smakt før, men jeg elsker marengs og vaniljekrem så det må jo bli bra![]()
De har rigga seg til under et takhehe
Blir nok bra. De har til og med fiksa salat her![]()
Hørtes godt ut med blåbærkake
Hadde nok bakt en jeg også, hvis jeg hadde blåbær liggende.
Håper det snart dukker opp en kjekk kokk på en hvit hestJeg liker egentlig å lage mat jeg da, men kjenner jeg er litt lei av det om dagen når matlysten er så som så, en unge som helst ikke vil ha middag og nesten aldri noen hjelp til hva vi skal spisenei nå drømmer jeg om å få servert en ferdig middag av en skikkelig kjekkas
![]()
Ja, den er nydeligNam, den er god
Her får vi servert det hos svigermor så da lagde jeg noe annet![]()
Guri, så flink han er daMannen lager pizza, kengubarnet har vasket trappa, vasken,speilet og doen , nå rydder han rom..
Håper det snart dukker opp en kjekk kokk på en hvit hest![]()
Skjønner denDet er egentlig veldig godtMen jeg får se om det frister like mye etter jeg har spist middag haha
![]()