Skravletråd :)

Jeg er helt sikker på at jeg ser grusom ut :p

Hadde det ikke hvert for at jeg fikk/arvet min av min søster hadde ikke jeg hatt bunad vil jeg tru. Så mye penger har jeg ikke at jeg bare kan kjøpe en liksom :p så ja dere får ta det når dere vinner i lotto ;) jeg skal kjøpe mye når jeg vinner i lotto, jeg må bare begynne å spille først haha :p

Haha! Jeg og! :P

Mulig det hadde vært annerledes om jeg hadde hatt barn og skulle hatt noe hjemme i morgen. Men vi skal bort både dagtid og kveld, og slik har det stort sett vært. Også er jeg generelt ganske rolig av meg:)

Jeg skal lage pavlova, og tenkte jeg skulle ha noen bringebær til pynt:)

Det hørtes jo egentlig litt deilig ut:) Hehe, og jeg er generelt ganske stressa av meg. Pavlova er såå godt da!

Men det hørtes jo veldig hyggelig ut da :) Må kose deg masse i kveld, kos deg masse og se på gutta grille :D

De har rigga seg til under et tak:p hehe
Blir nok bra. De har til og med fiksa salat her;)

Er det d du og tror?:)

Spennende!! Jeg hadde ikke klart å ikke vite :p hihi

Hun har det bare bra! Vokser som ugress :p hoho

Jeg tror egentlig ingenting:p hehe
Absolutt ingen følelse

Nam, den er god :)
Vurderte den her også, men det ble iskake:)

Har ikke smakt før, men jeg elsker marengs og vaniljekrem så det må jo bli bra:D

Jeg vurderer å bake en blåbærkake om jeg finner en oppskrift som ser god ut :P men det er mest fordi jeg fikk veldig lyst på noe med blåbær og har masse i frysern som jeg plukket på hytta :P
Hørtes godt ut med blåbærkake:)
Hadde nok bakt en jeg også, hvis jeg hadde blåbær liggende.

Jeg liker egentlig å lage mat jeg da, men kjenner jeg er litt lei av det om dagen når matlysten er så som så, en unge som helst ikke vil ha middag og nesten aldri noen hjelp til hva vi skal spise :P nei nå drømmer jeg om å få servert en ferdig middag av en skikkelig kjekkas :P
Håper det snart dukker opp en kjekk kokk på en hvit hest:p

Det er egentlig veldig godt :) Men jeg får se om det frister like mye etter jeg har spist middag haha :P
Skjønner den:)
Frister ikke akkurat med baking hvis man er for mett:p

Back
Topp