Skravletråd :)

Noen som har bakt kake til i morgen?
Hva bakte dere? :)

Jeg vurderer å bake en blåbærkake om jeg finner en oppskrift som ser god ut :P men det er mest fordi jeg fikk veldig lyst på noe med blåbær og har masse i frysern som jeg plukket på hytta :P

Kl 17:00 dagen før den store grilldagen 17. mai...

Det øsregner.Sjekker på pent.no og ser at det kanskje blir opphold til grilltiden i morgen.
Går ut for å tenne grillen for å svi av eventuell skitt fra ristene slik at de blir lettere å rengjøre.
Ingen reaksjon..... Tror grillen vår har avgått med døden i løpet av vinteren :(

Haha jaja middag er middag og så slipper du å lage det selv ;)

Her er det stor sjanse for regn og fare for torden utover ettermiddagen :P kjempe fint når jeg skal følge frøkna for å gå i borgertoget :P jeg skal ikke kreve sol, men det hadde hvert greit om man slapp regn og mye vind så skal jeg være fornøyd :P
Jepp, all middag jeg slipper å lage er luksus:p
Krysser fingre for at dere slipper regn!

Wiiii :) vet du ennå ikke kjønn? :)

Vet ikke kjønn nei, men mannen er helt sikker på at det blir jente da. Så alternativ til guttenavn er det dårlig med:p hehe
Hvordan går det med din da? Begynner å bli stor hun nå vel? ♡

Mannen og kompisene var fast bestemt på at vi skulle grille og smake sommerøl i dag...
ikke det beste sommerværer ute akkurat, så dette kan jo bli spennende:p

Mannen og kompisene var fast bestemt på at vi skulle grille og smake sommerøl i dag...
ikke det beste sommerværer ute akkurat, så dette kan jo bli spennende:p

Haha det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær?? :P men det går jo ann å grille ute og spise inne da hvertfall :)

Yes, for jeg hater å lage middag:oops:

Jeg liker egentlig å lage mat jeg da, men kjenner jeg er litt lei av det om dagen når matlysten er så som så, en unge som helst ikke vil ha middag og nesten aldri noen hjelp til hva vi skal spise :P nei nå drømmer jeg om å få servert en ferdig middag av en skikkelig kjekkas :P

Hihi...koselig da:D her dukket sola akkurat opp;)

Det gjorde den ikke her. Har regnet i hele dag:p hehe

Haha det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær?? :P men det går jo ann å grille ute og spise inne da hvertfall :)

Det er sant. Nå ringte de nettopp å bestilte noe brettspill og, så får se hva jeg finner før jeg drar. Blir nok å sitte inne ja. Mannfolka får ta seg av grillinga:p

Det gjorde den ikke her. Har regnet i hele dag:p hehe

Det er sant. Nå ringte de nettopp å bestilte noe brettspill og, så får se hva jeg finner før jeg drar. Blir nok å sitte inne ja. Mannfolka får ta seg av grillinga:p

Men det hørtes jo veldig hyggelig ut da :) Må kose deg masse i kveld, kos deg masse og se på gutta grille :D

Vet ikke kjønn nei, men mannen er helt sikker på at det blir jente da. Så alternativ til guttenavn er det dårlig med:p hehe
Hvordan går det med din da? Begynner å bli stor hun nå vel? ♡
Er det d du og tror?:)

Spennende!! Jeg hadde ikke klart å ikke vite :p hihi

Hun har det bare bra! Vokser som ugress :p hoho

Back
Topp