Noen som har bakt kake til i morgen?
Hva bakte dere?![]()
Jeg vurderer å bake en blåbærkake om jeg finner en oppskrift som ser god ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har bakt kake til i morgen?
Hva bakte dere?![]()
Jepp, all middag jeg slipper å lage er luksusHaha jaja middag er middag og så slipper du å lage det selv
Her er det stor sjanse for regn og fare for torden utover ettermiddagenkjempe fint når jeg skal følge frøkna for å gå i borgertoget
jeg skal ikke kreve sol, men det hadde hvert greit om man slapp regn og mye vind så skal jeg være fornøyd
![]()
Jepp, all middag jeg slipper å lage er luksus
Krysser fingre for at dere slipper regn!
WiiiiSå gøyher var mini veldig rolig på oul. Heldigvis tatt seg opp masse så jeg kjenner romstering
hehe
Er 31+2 i da, så nærmer seg slutten her♡ første babyen og veldig etterlengtet♡♡♡
Wiiiivet du ennå ikke kjønn?
![]()
Yes, for jeg hater å lage middagJeg er så enig, det hadde hvert nydelig å fått servert middag en dag![]()
det gjør jeg og![]()
Hihi...koselig daMannen og kompisene var fast bestemt på at vi skulle grille og smake sommerøl i dag...
ikke det beste sommerværer ute akkurat, så dette kan jo bli spennende![]()
Mannen og kompisene var fast bestemt på at vi skulle grille og smake sommerøl i dag...
ikke det beste sommerværer ute akkurat, så dette kan jo bli spennende![]()
Så heldig du er.Hihi...koselig daher dukket sola akkurat opp
![]()
Det har det gjort her også i hele dagSå heldig du er.
Her øsregner det
Yes, for jeg hater å lage middag![]()
Hihi...koselig daher dukket sola akkurat opp
![]()
Haha det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær??men det går jo ann å grille ute og spise inne da hvertfall
![]()
Det gjorde den ikke her. Har regnet i hele daghehe
Det er sant. Nå ringte de nettopp å bestilte noe brettspill og, så får se hva jeg finner før jeg drar. Blir nok å sitte inne ja. Mannfolka får ta seg av grillinga![]()
Er det d du og tror?Vet ikke kjønn nei, men mannen er helt sikker på at det blir jente da. Så alternativ til guttenavn er det dårlig medhehe
Hvordan går det med din da? Begynner å bli stor hun nå vel? ♡
Nam, den er godStår en marengsbunn i ovnen nå
Også har jeg laget vaniljekrem. Resten tar jeg i morgen tidlig.
Første gang jeg lager pavlova
Du da?
Vis vedlegget 117575Vis vedlegget 117576
Nam, den er god
Daer det enda verre kanskje