Skravletråd :)

Hallo :D Hvis jeg gidder så kanskje jeg skal ta en liten runde på shopping :)
Sånn siste liten tur for å se om 17.mai antrekket bare tilfeldigvis henger der å venter på meg :cool::p.

Haha plutselig har det bare dukket opp i butikken og klart til deg liksom? :P
Det hadde jo hvert veldig praktisk da ;) Henta en kjole på posten i går, men den er litt stor så usikker på om jeg skal bruke den eller om jeg skal prøve å finne på noe annet rart til i morra jeg da :P

Greit å kjøpe ny sofa når man virkelig har brukt opp den gamle :happy:. Da er det jo et ganske nødvendig innkjøp.
Jepp, det er brukt opp og blitt for liten siden det har kommet 2 barn til etter at den opprinnelig ble kjøpt..

Haha plutselig har det bare dukket opp i butikken og klart til deg liksom? :p
Det hadde jo hvert veldig praktisk da ;) Henta en kjole på posten i går, men den er litt stor så usikker på om jeg skal bruke den eller om jeg skal prøve å finne på noe annet rart til i morra jeg da :p

Ment to be liksom :D
Jeg kan ikke bestille klær på nett. Passer det ikke så gidder jeg aldri å returnere og det blir unødvendig dyrt :p

Ment to be liksom :D
Jeg kan ikke bestille klær på nett. Passer det ikke så gidder jeg aldri å returnere og det blir unødvendig dyrt :p

Vi får jo satse på at det henger klart til deg da ;) vel jeg er ikke noe flink til det jeg heller. Men det var håpet mitt om å finne noe som så greit ut til en voksende mage for hm her har veldig dårlig utvalg og et er den eneste plassen med mammaklær såvidt jeg vet...

Vi får jo satse på at det henger klart til deg da ;) vel jeg er ikke noe flink til det jeg heller. Men det var håpet mitt om å finne noe som så greit ut til en voksende mage for hm her har veldig dårlig utvalg og et er den eneste plassen med mammaklær såvidt jeg vet...

Ja hm har jo nesten ingenting. Lindex har vel bare mammaklær på nett. Så hvis man ikke bor der hvor de har egne mammaklærbutikker så må man nok handle på nettet da.
Men da gjør det jo ikke noe om kjolen er litt stor, du skal jo enda bli større :happy:

Ja hm har jo nesten ingenting. Lindex har vel bare mammaklær på nett. Så hvis man ikke bor der hvor de har egne mammaklærbutikker så må man nok handle på nettet da.
Men da gjør det jo ikke noe om kjolen er litt stor, du skal jo enda bli større :happy:

Ja så her har jeg ikke så mye valg :P men hele kjolen er stor, på armer og alt for lang... så vi får se hva jeg gjør, men om jeg ikke skal bruke den i morra så går den i retur :P jeg har ikke så mange andre anledninger som jeg trenger å pynte meg til nå fremover heldigvis haha

Ja så her har jeg ikke så mye valg :p men hele kjolen er stor, på armer og alt for lang... så vi får se hva jeg gjør, men om jeg ikke skal bruke den i morra så går den i retur :p jeg har ikke så mange andre anledninger som jeg trenger å pynte meg til nå fremover heldigvis haha

Ja, hvis det blir mer sekk enn kjole så er det vel bare å returnere :p

Ja, hvis det blir mer sekk enn kjole så er det vel bare å returnere :p

Ja er det :P men jeg får se hva jeg finner på til i morgen. Det er vel helt sikkert noe inni de skapene mine jeg kan tre på meg for et par timer i morra vel :P

Det blir nok det. Hehe.
I familien her er det ikke noe problem å si fra. noen av de hadde nok kjøpt det uansett, men de fleste vet at jeg ikke er noe glad i rosa og prinsesse greier:)

Hvor langt på vei er du nå da? Ikke vært på oul enda?
Nei, jeg er bare i uke 13 jeg. Skal på oul i uke 19. Gleder oss sååå innmari! Hvor langt er du?

Bare jeg som går rundt med en konstant følelse av at det er noe jeg har glemt å kjøpe/ordne med til i morgen? :S Det er litt typisk meg da, men så er jeg fæl å glemme og!

God dag :) grått og trist ute i dag, men regna heldigvis ikke så mye når jeg var ute i sted. Sitter å syr på vikingkjolen til frøkna mens jeg funderer på hva jeg skal ha på meg i morra :p Hva skal dere i dag da?

Brukt dagen til å vaske mens poden har vært på besøk. Nå er gjenstår det stryking. Og matlaging til litt senere. Blir nachos idag:)
Ikke helt bestemt meg hva jeg skal ha på i mårra da..

Back
Topp