Skravletråd :)

God morgen!
Funnet 17.mai antrekket til mann o gbarn, hva jeg selv skal ha på er jeg ikke helt sikker på

God morgen!
Funnet 17.mai antrekket til mann o gbarn, hva jeg selv skal ha på er jeg ikke helt sikker på

Ja, ungene har klærne klar. Jeg har ikke ofret meg selv en eneste tanke enda. Mest fordi jeg er såpass gravid at ingenting kommer til å sitte eller se særlig bra ut :p

Nei ikke sant! Det blir vel nok rosa etterhvert likevel... Vi har på følelsen av at vi får jente, og mannen vil ho skal være ei lita rosa prinsesse med en gang . Jeg er IKKE der for å si det sånn nei.. Men føler liksom ikke det er så lett å be familie om å ikke kjøpe rosa heller.. Hva synes du?

Det blir nok det. Hehe.
I familien her er det ikke noe problem å si fra. noen av de hadde nok kjøpt det uansett, men de fleste vet at jeg ikke er noe glad i rosa og prinsesse greier:)

Hvor langt på vei er du nå da? Ikke vært på oul enda?

God dag :) grått og trist ute i dag, men regna heldigvis ikke så mye når jeg var ute i sted. Sitter å syr på vikingkjolen til frøkna mens jeg funderer på hva jeg skal ha på meg i morra :P Hva skal dere i dag da?

God dag :) grått og trist ute i dag, men regna heldigvis ikke så mye når jeg var ute i sted. Sitter å syr på vikingkjolen til frøkna mens jeg funderer på hva jeg skal ha på meg i morra :p Hva skal dere i dag da?
God formiddag til deg også.
Akkurat nå sitter jeg og spiser is sammen med frøkna mens U sover og eldsten er ute.
Ganske grått her også.
Mannen ligger og sover nå, og etter han er våken skal jeg ut og shoppe noen klær til barna som de trenger.
Har nesten litt dårlig samvittighet for å shoppe i dag siden jeg brukte nesten 16.000 i går...

God formiddag til deg også.
Akkurat nå sitter jeg og spiser is sammen med frøkna mens U sover og eldsten er ute.
Ganske grått her også.
Mannen ligger og sover nå, og etter han er våken skal jeg ut og shoppe noen klær til barna som de trenger.
Har nesten litt dårlig samvittighet for å shoppe i dag siden jeg brukte nesten 16.000 i går...

Så deilig med litt kose tid for dere da :) ja jeg skjønner det, men så lenge man har pengene og det er noe som trengs så er det vel ikke noen grunn til dårlig samvittighet ;) Trenger de mye klær eller? :)

Så deilig med litt kose tid for dere da :) ja jeg skjønner det, men så lenge man har pengene og det er noe som trengs så er det vel ikke noen grunn til dårlig samvittighet ;) Trenger de mye klær eller? :)
Penger har vi, og det meste av det som ble handlet i går går ikke på det vanlige shopping budsjettet.
Var blant annet en sofa med puff, levering og avhenting av den gamle.

U trenger bodyer da de fleste etter frøkna i den størrelsen han er nå ble utslitte av borrelås remmene til puten hennes og derav hevet.
Eldste har nesten bare gensere med veldig korte ermer..

Penger har vi, og det meste av det som ble handlet i går går ikke på det vanlige shopping budsjettet.
Var blant annet en sofa med puff, levering og avhenting av den gamle.

U trenger bodyer da de fleste etter frøkna i den størrelsen han er nå ble utslitte av borrelås remmene til puten hennes og derav hevet.
Eldste har nesten bare gensere med veldig korte ermer..

Men da er det jo bare å shoppe med god samvittighet :) når får dere den nye sofaen?

God dag :) grått og trist ute i dag, men regna heldigvis ikke så mye når jeg var ute i sted. Sitter å syr på vikingkjolen til frøkna mens jeg funderer på hva jeg skal ha på meg i morra :p Hva skal dere i dag da?

Hallo :D Hvis jeg gidder så kanskje jeg skal ta en liten runde på shopping :)
Sånn siste liten tur for å se om 17.mai antrekket bare tilfeldigvis henger der å venter på meg :cool::p.

Back
Topp