Haha jeg kan ha slikt stående på bordet og det blir ikke rørt
Hva skal dere i dag da?
Så herlig lettvint
Nei her skjer det ikke mye i dag skal jeg si deg. Men huset ser jo ikke ut, som vanlig, så det er mye gøy å finne på hvis jeg orker
Enn dere da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jeg kan ha slikt stående på bordet og det blir ikke rørt
Hva skal dere i dag da?
in har blit litt bedre på det, men bare litt..
Så herlig lettvint.
Nei her skjer det ikke mye i dag skal jeg si deg. Men huset ser jo ikke ut, som vanlig, så det er mye gøy å finne på hvis jeg orker
Enn dere da?
Naboen har begynt med belønningsskjema , får et klistremerke for hver gang barnet lager mat selv utn å spørre mamma.Jeg har et håp om at det vil bli bedre en gang![]()
God formiddag! Nyter en cappuccino i sola på verandaen mens ungen sykler med naboungenIdyll!
Sooool, jeg skal legggemeg ut og lese bok senere, må bare fikse litt først.
Nei ikke så mye spennende som skjer her heller egentlig... men har et tonn med klær å vaske, henge opp, brette og legge på plass + litt mer som kan gjøres om man får lystfår kommoden til lillebror i dag så tenkte å få den på plass da...
Sooool, jeg skal legggemeg ut og lese bok senere, må bare fikse litt først.
Å, jeg trenger også kommode til knerten i magen. Har virkelig ingenting på plass jeg![]()
God daghåper alle får en fin himmelsprett, her får vi besøk av et vennepar også skal vi grille
Hehe jeg måtte bare ha det nå, for jeg har arvet/lånt masse klær og har vel det meste av tekstiler i hus nå. Men ALT ligger strødd på soverommet mitt og det orker jeg ikke lenger
Litt fornøyd med meg selv nå, nå er nemlig frøkna sitt rom strøkent for jeg har rydda og vaska. Så nå venter jeg bare på å kunne brette en haug med klær så jeg kan fortsette med det som tydeligvis blir den store rydde/vaskedagen![]()
. Har egentlig massevis av arbeid som venter her hjemme, men er fortsatt i pysjen gitt God daghåper alle får en fin himmelsprett, her får vi besøk av et vennepar også skal vi grille
Flink du er. Har egentlig massevis av arbeid som venter her hjemme, men er fortsatt i pysjen gitt
![]()
Jeg skal ikke skryte på meg å ha stelt megjeg går i joggebukse og tskjorte for jeg svetter så at jeg må dusje etter at jeg har blitt ferdig
![]()
Perfekt dag å vaske på daGod dag![]()
Høres ut som dere får en fin dag daHer har jeg startet den store rydde/vaskedagen så bare en pust i bakken før jeg fortsetter
![]()
God daghåper alle får en fin himmelsprett, her får vi besøk av et vennepar også skal vi grille
Perfekt dag å vaske på da![]()