Skravletråd :)

Haha jeg kan ha slikt stående på bordet og det blir ikke rørt :p

Hva skal dere i dag da?

Så herlig lettvint :p.
Nei her skjer det ikke mye i dag skal jeg si deg. Men huset ser jo ikke ut, som vanlig, så det er mye gøy å finne på hvis jeg orker :p
Enn dere da?

Så herlig lettvint :p.
Nei her skjer det ikke mye i dag skal jeg si deg. Men huset ser jo ikke ut, som vanlig, så det er mye gøy å finne på hvis jeg orker :p
Enn dere da?

Nei ikke så mye spennende som skjer her heller egentlig... men har et tonn med klær å vaske, henge opp, brette og legge på plass + litt mer som kan gjøres om man får lyst :P får kommoden til lillebror i dag så tenkte å få den på plass da...

Jeg har sendt ny mail til lekekassen, hjelper ikke med kjapp levering når de sender feil vare og ikke svarer ;)

Nei ikke så mye spennende som skjer her heller egentlig... men har et tonn med klær å vaske, henge opp, brette og legge på plass + litt mer som kan gjøres om man får lyst :p får kommoden til lillebror i dag så tenkte å få den på plass da...

Å, jeg trenger også kommode til knerten i magen. Har virkelig ingenting på plass jeg :p

Å, jeg trenger også kommode til knerten i magen. Har virkelig ingenting på plass jeg :p

Hehe jeg måtte bare ha det nå, for jeg har arvet/lånt masse klær og har vel det meste av tekstiler i hus nå. Men ALT ligger strødd på soverommet mitt og det orker jeg ikke lenger :P

Litt fornøyd med meg selv nå, nå er nemlig frøkna sitt rom strøkent for jeg har rydda og vaska. Så nå venter jeg bare på å kunne brette en haug med klær så jeg kan fortsette med det som tydeligvis blir den store rydde/vaskedagen :P

God dag :) håper alle får en fin himmelsprett, her får vi besøk av et vennepar også skal vi grille

God dag :)
Høres ut som dere får en fin dag da :) Her har jeg startet den store rydde/vaskedagen så bare en pust i bakken før jeg fortsetter :P

Hehe jeg måtte bare ha det nå, for jeg har arvet/lånt masse klær og har vel det meste av tekstiler i hus nå. Men ALT ligger strødd på soverommet mitt og det orker jeg ikke lenger :p

Litt fornøyd med meg selv nå, nå er nemlig frøkna sitt rom strøkent for jeg har rydda og vaska. Så nå venter jeg bare på å kunne brette en haug med klær så jeg kan fortsette med det som tydeligvis blir den store rydde/vaskedagen :p

Flink du er :happy:. Har egentlig massevis av arbeid som venter her hjemme, men er fortsatt i pysjen gitt :p

Flink du er :happy:. Har egentlig massevis av arbeid som venter her hjemme, men er fortsatt i pysjen gitt :p

Jeg skal ikke skryte på meg å ha stelt meg :P jeg går i joggebukse og tskjorte for jeg svetter så at jeg må dusje etter at jeg har blitt ferdig :P

Back
Topp