God morgen søte jenter
Straks jobb..
God morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen søte jenter
Straks jobb..
Hvordan gikk det?Hei jenter
Sitter her og forbereder meg til jobbintervju i morgen. Hva gjør dere?
God morgenGod morgen søte jenter
Straks jobb..
God morgen søte jenter
Straks jobb..
Så tollerne tar seg ikke fri på himmelfarten![]()
Noen som har stått opp?
Her var det to barn i senga fra klokka var åtte, ute er det regnvær. Så vi starter rolig med kaffe og "Grusomme meg 2" på film![]()
Haha...nei, da er vi ekstra på huggetSå tollerne tar seg ikke fri på himmelfarten![]()
Tusen takk for detGod morgenMåtte du får en akkurat passelig spennende dag på jobb
![]()
Jeg ligger i senga, har våknet utrolig mange ganger i natt og en unge som klarte å vekke meg kl 6 i dag... jaja bare min egen feil som lot hu sitte lenge oppe i går da![]()
Vært våken i mange timerNoen som har stått opp?
Her var det to barn i senga fra klokka var åtte, ute er det regnvær. Så vi starter rolig med kaffe og "Grusomme meg 2" på film![]()
Mine unger er tydeligvis laga sånn at de står like tidlig opp uansett når de blir lagt
Kanskje du får tatt deg en formiddagslur i dag?
Vært våken i mange timer
Høres ut som en rolig og fin start på dagen!
Planer??
Jo senere hu er i seng Jo tidligere våkner hudet tar som regel litt tid å snu det, så i sommerferien pleier det å gå for hu har lenge fri da
Frøkna er stor hu så om jeg vil sove litt så er ikke det noe problem![]()
Ja, klarer å omvende dem hvis man bruker noen dager på det.
Mine klarer seg også selv, men frokosten de finner seg blir kanskje ikke så sunn som den burde være![]()
det er jo det, å så er vi en fin foreldregjengVirker veldig koselig![]()
Noe annet hadde egentlig overrasker meg. .Haha...nei, da er vi ekstra på hugget![]()
Hu mi gidder ikke å finne seg frokost hu da, hu er håpløs når det gjelder mat. Det virker ikke som om hun kjenner at hun er sulten, for spør man så er hun aldri sulten. Så om hun skulle finne på å ta seg noe spisende så er det bare noe frukt så det er ikke krise![]()
Da er det jo ingen krise nei
Her liker de å grave etter skjulte skatter, innerst i skapet![]()
in har blit litt bedre på det, men bare litt..Hu mi gidder ikke å finne seg frokost hu da, hu er håpløs når det gjelder mat. Det virker ikke som om hun kjenner at hun er sulten, for spør man så er hun aldri sulten. Så om hun skulle finne på å ta seg noe spisende så er det bare noe frukt så det er ikke krise![]()