Skravletråd :)

Noen som har stått opp? :)

Her var det to barn i senga fra klokka var åtte, ute er det regnvær. Så vi starter rolig med kaffe og "Grusomme meg 2" på film :)

Her var det to barn i senga fra klokka var åtte, ute er det regnvær. Så vi starter rolig med kaffe og "Grusomme meg 2" på film :)

Jeg ligger i senga, har våknet utrolig mange ganger i natt og en unge som klarte å vekke meg kl 6 i dag... jaja bare min egen feil som lot hu sitte lenge oppe i går da :P

Jeg ligger i senga, har våknet utrolig mange ganger i natt og en unge som klarte å vekke meg kl 6 i dag... jaja bare min egen feil som lot hu sitte lenge oppe i går da :p

Mine unger er tydeligvis laga sånn at de står like tidlig opp uansett når de blir lagt :p
Kanskje du får tatt deg en formiddagslur i dag?

Vært våken i mange timer:p
Høres ut som en rolig og fin start på dagen!
Planer??

Mine unger er tydeligvis laga sånn at de står like tidlig opp uansett når de blir lagt :p
Kanskje du får tatt deg en formiddagslur i dag?

Jo senere hu er i seng Jo tidligere våkner hu :P det tar som regel litt tid å snu det, så i sommerferien pleier det å gå for hu har lenge fri da :P

Frøkna er stor hu så om jeg vil sove litt så er ikke det noe problem :)

Jo senere hu er i seng Jo tidligere våkner hu :p det tar som regel litt tid å snu det, så i sommerferien pleier det å gå for hu har lenge fri da :p

Frøkna er stor hu så om jeg vil sove litt så er ikke det noe problem :)

Ja, klarer å omvende dem hvis man bruker noen dager på det :p.
Mine klarer seg også selv, men frokosten de finner seg blir kanskje ikke så sunn som den burde være :p

Ja, klarer å omvende dem hvis man bruker noen dager på det :p.
Mine klarer seg også selv, men frokosten de finner seg blir kanskje ikke så sunn som den burde være :p

Hu mi gidder ikke å finne seg frokost hu da, hu er håpløs når det gjelder mat. Det virker ikke som om hun kjenner at hun er sulten, for spør man så er hun aldri sulten. Så om hun skulle finne på å ta seg noe spisende så er det bare noe frukt så det er ikke krise :P

Hu mi gidder ikke å finne seg frokost hu da, hu er håpløs når det gjelder mat. Det virker ikke som om hun kjenner at hun er sulten, for spør man så er hun aldri sulten. Så om hun skulle finne på å ta seg noe spisende så er det bare noe frukt så det er ikke krise :p

Da er det jo ingen krise nei:p

Her liker de å grave etter skjulte skatter, innerst i skapet :D

Hu mi gidder ikke å finne seg frokost hu da, hu er håpløs når det gjelder mat. Det virker ikke som om hun kjenner at hun er sulten, for spør man så er hun aldri sulten. Så om hun skulle finne på å ta seg noe spisende så er det bare noe frukt så det er ikke krise :p
in har blit litt bedre på det, men bare litt..

Back
Topp