Skravletråd :)

Ja da tror jeg ikke snickersis er å anbefale :p
Fryseren min er overraskende full av is i alle sorter. Tror det må være graviditeten sin skyld ;)
Har spist mer is enn vanlig jeg og nå som jeg er gravid. Har vel noe lollipop sorbet også:) nomnomnom[/QUOTE]

Sorbet! Ja sorbet har heller ikke stått urørt her :D

Hvor har du vært???

Kom meg plutselig ikke inn på forumet igjen :( Og når jeg bestilte nytt passord så kom jeg inn på en gammel bruker jeg sikkert har oppretta for 100 år siden :p
Men endelig fikk jeg mail i dag om at problemet var løst.

Trodde nesten det var en konspirasjon for å få meg vekk fra topp 100 :p;)

Haha nei i dag er du helt ubrukelig asså :P men blir vel greit å ha mannen hjemme i morra da :)
Han skal til sverige med tanta si, så vi får vel se da...:p haha

Kom meg plutselig ikke inn på forumet igjen :( Og når jeg bestilte nytt passord så kom jeg inn på en gammel bruker jeg sikkert har oppretta for 100 år siden :p

Haha! Konspirasjon ja!:) bra du har kommet deg inn nå da!

Hei hei søta :)

Nå skal frøkna i seng og jeg holder på å nålbinde lue te frøkna.. dagen har hvert grei den :)

Hva med deg? Hvordan går det med deg da?

Ok dag her. Hatt d-vakt og deretter rett i barnehagen og hentet guttungen.
Nå slapper jeg av med tv. Mannen er ute. Guttungen sover søtt:)
Formen i forhold til kvalme er bedre...trøtthet det samme...bekkenet er helt ute å kjøre...:P

Haha nei da ser du vel ikke stort til han :P men satse på at han får handla med seg noen godsaker hjem da :)

Får bestille noe smågodt og fant vel:p hehe

Ok dag her. Hatt d-vakt og deretter rett i barnehagen og hentet guttungen.
Nå slapper jeg av med tv. Mannen er ute. Guttungen sover søtt:)
Formen i forhold til kvalme er bedre...trøtthet det samme...bekkenet er helt ute å kjøre...:P

Hørtes ut som er grei dag da :) Men formen kunne hvert bedre skjønner jeg da... sleit du mye med bekkenet sist og eller?

Hallo:D
Hektisk dag her med maifest i barnehagen og dugnad på skolen...
Du da??:)
Ahh,men hørtes kjekt ut da om ikke annet:D
Vært på d-vakt og ellers lekt med guttungen. Nå nyter jeg freden og roen med barn som sover og mannen ute:P

Uff da:oops: utrolig kjedelig!!
Godt det ordnet seg:D

Får bestille noe smågodt og fant vel:p hehe

Det høres bra ut ;) blir vel Sverige tur neste mnd på meg, må vente på feriepengene... og nå håper jeg bare for gudsskyld at jeg får sykepenger fra nav denne mnd for selv med helligdagstillegene fra på påska er jeg langt under vanlig lønn denne mnd pga sykemeldingen...

Hørtes ut som er grei dag da :) Men formen kunne hvert bedre skjønner jeg da... sleit du mye med bekkenet sist og eller?
Ingenting i svangerskapet med guttungen, men det kom jo i forbindelse med fødsel her. Fikk oppfølging av fysio på barsel. Gikk unna og fikk en smell under fødsel. Så slitt på og av i ettertid...og nå med nytt svangerskap er det blitt virkelig crap.

Back
Topp