Hvor har du vært?
Kom meg ikke inn på forumet
Var noe feil med brukeren, ble heldigvis retta i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor har du vært?
Så brahatt en kjempefindag
du da?
Har spist mer is enn vanlig jeg og nå som jeg er gravid. Har vel noe lollipop sorbet ogsåJa da tror jeg ikke snickersis er å anbefale
Fryseren min er overraskende full av is i alle sorter. Tror det må være graviditeten sin skyld![]()
Hvor har du vært???
Han skal til sverige med tanta si, så vi får vel se da...Haha nei i dag er du helt ubrukelig assåmen blir vel greit å ha mannen hjemme i morra da
![]()
Kom meg plutselig ikke inn på forumet igjenOg når jeg bestilte nytt passord så kom jeg inn på en gammel bruker jeg sikkert har oppretta for 100 år siden
Men endelig fikk jeg mail i dag om at problemet var løst.
Trodde nesten det var en konspirasjon for å få meg vekk fra topp 100![]()
Hei jenter![]()
Gjør på?
Hatt en fin dag?![]()
Han skal til sverige med tanta si, så vi får vel se da...haha
Hei hei søta
Nå skal frøkna i seng og jeg holder på å nålbinde lue te frøkna.. dagen har hvert grei den
Hva med deg? Hvordan går det med deg da?
Er nok desverre ikke detVi er nok ikke kule nok![]()
Haha nei da ser du vel ikke stort til hanmen satse på at han får handla med seg noen godsaker hjem da
![]()
Gleder meg til det blir min turHjemme fra fotballkamp og handling ! det er så gøy å være fotballmamma!
HalloHei jenter![]()
Gjør på?
Hatt en fin dag?![]()
Ok dag her. Hatt d-vakt og deretter rett i barnehagen og hentet guttungen.
Nå slapper jeg av med tv. Mannen er ute. Guttungen sover søtt![]()
Formen i forhold til kvalme er bedre...trøtthet det samme...bekkenet er helt ute å kjøre...![]()
Ahh,men hørtes kjekt ut da om ikke annetHallo
Hektisk dag her med maifest i barnehagen og dugnad på skolen...
Du da??![]()
Uff daKom meg plutselig ikke inn på forumet igjenOg når jeg bestilte nytt passord så kom jeg inn på en gammel bruker jeg sikkert har oppretta for 100 år siden
Men endelig fikk jeg mail i dag om at problemet var løst.
Trodde nesten det var en konspirasjon for å få meg vekk fra topp 100![]()
Får bestille noe smågodt og fant velhehe
Ingenting i svangerskapet med guttungen, men det kom jo i forbindelse med fødsel her. Fikk oppfølging av fysio på barsel. Gikk unna og fikk en smell under fødsel. Så slitt på og av i ettertid...og nå med nytt svangerskap er det blitt virkelig crap.Hørtes ut som er grei dag daMen formen kunne hvert bedre skjønner jeg da... sleit du mye med bekkenet sist og eller?