Stekeovnen funker ja. Fant frem noen koteletter, så da blir det det med grønnsaker og poteter i![]()
Det funker veldig fint og så sparer man oppvask på å ha alt i stekeovnen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stekeovnen funker ja. Fant frem noen koteletter, så da blir det det med grønnsaker og poteter i![]()
Sånn, ja, det har jeg sett før.Det er en måte å sette sammen treverket på uten å bruke skruer e.l
Slik som dette. Ser den har blitt litt skadet, men denne er 15 år gammel og like stabil som ny
Vis vedlegget 116939
Sååå trøtt idagogså aner jeg ikke hva jeg skal finne på til middag uten kokeplater...
I går brukte jeg en eeevighet på å koke spaghetti og steke kjøttdeig, fordi de skrudde seg av hele tiden. Det gidder jeg ikke i dag
Noen forslag?![]()
Det funker veldig fint og så sparer man oppvask på å ha alt i stekeovnen![]()
Takeout!
Idag skal jeg prøve en oppskrift av rema1000, kikertegryte med pølser og tomatMen hadde nok ikke gidda det uten kokeplater som fungerer ordentlig..
Sånn, ja, det har jeg sett før.
Har bare ikke vist hva den teknikken het
Takeout!
Idag skal jeg prøve en oppskrift av rema1000, kikertegryte med pølser og tomatMen hadde nok ikke gidda det uten kokeplater som fungerer ordentlig..
Her er jeg lat i dag og det blir bare sei-biff med løk og grønnsaker
Takeaway maks en gang i mndhehe
Har noen kikerter stående her. Kanskje teste ut det når jeg får ny plate![]()
Kan jo oppdatere deg på hvordan den ble. Veldig enkel å lage i hvertfall![]()
Ja, den lever sitt eget liv
Mannen skulle ringe å høre om den hadde kommet inn, men han regner vel med å få beskjed når den er på plass
Enkelt og greit. Også jar jeg tatt opp en kalkunstek til i morgen. Er så flink til å glemme å ta opp fra fryseren![]()
Hvor lang tid skulle d ta å få ny da? Kjipern for man er så avhengig!
Dere får ta brødskive med eggerøre laga i mikron da![]()
Det er jeg og flink til å glemmei morra trur jeg det blir noe med kylling, kanskje wok eller en salat... må tenke litt på den
![]()
Hva med hjemmelaget pizza?Mannen er ikke noe flink til å hjelpe meg hellerhaha
Han lager mat nå og da, men keg syns det er så vanskelig å finne på hva vi skal ha...![]()
Hva med hjemmelaget pizza?
Man kan fint ha fyll som ikke må stekes først..
Ja veldigSå deilig da, veldig greit å få litt avlastning til slike ting![]()
Mannen er ikke noe flink til å hjelpe meg hellerhaha
Han lager mat nå og da, men keg syns det er så vanskelig å finne på hva vi skal ha...![]()