Svømte 1100 mi dag.Hvor langt svømmer du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svømte 1100 mi dag.Hvor langt svømmer du?
Takk, ja fornøy med det selv hvertfall.Det var veldig bra det da
Flink du er
Savner å svømme.Takk, ja fornøy med det selv hvertfall.
Fordel med sterk rygg, ja
Fikk trent for første gang på lenge idag, jeg...nå gjelder det bare å fortsette![]()
Jeg og Vesla koser oss inne vi også. Hun trenger å hente seg inn litt stakkars. Hun var helt utslitt i går.Huff! Ikke noe godt å være forstoppet! Godt å høre det går bedre.
Vi har det strålende. Koser oss inne i det elendige været
Ja, det er vel greit med noen rolige dager etter noe slikt!Jeg og Vesla koser oss inne vi også. Hun trenger å hente seg inn litt stakkars. Hun var helt utslitt i går.
Er helt utslitt om dagen så her bare slapper jeg av og prøver å la være å få i meg alt for mye usuntGod ettermiddag
Blir stadig overrasket over hvor mye en finger kan blø uten at man merker noe...
Her snekres det
Dere driver med i dag da?
Her er et to eller tre ganger i ukenSavner å svømme.
En periode mens jeg var student svømte jeg 1000 m tre ganger i uken
Er helt utslitt om dagen så her bare slapper jeg av og prøver å la være å få i meg alt for mye usunt
God dag
Jeg leverte kengubarnet på skolen , så dro jeg og svømte
God morgen.
Skjedd noe spennende?
Deilig å slappe av da
Sover U lite eller?
Hvordan går det med inntaket da? Hehe
Jeg og Vesla koser oss inne vi også. Hun trenger å hente seg inn litt stakkars. Hun var helt utslitt i går.
Jeg sover generelt sett veldig dårlig.
I går skulle jeg hente mann og frøken på toget.
Hadde parkert bilen og klarte å sovne mens han satte inn Liv og vognen.
I natt var jeg først oppe med henne en stund for så at U våknet når hun endelig sov.
Fikk ikke sove i morges siden U hadde vondt i magen.
Føler meg strukket som en strikk, får aldri 5 minutter for meg selv uansett når på døgnet det er...
Beklager, her ble det litt mye syt..
Går bra med inntaket til nå, blir bare så snop syk når jeg er sliten..
Hittil har jeg klart å la være å ta for mye og gått til angrep på pærer og agurk isteden..
Fikk avlastning av mamma i dag, så jeg kunne vaskenå sover mini så søtt
![]()
Jo da, mannen prøver å hjelpe, men når han først er hjemme er det først middag, jobbe litt under barneTV, legge de eldste, jobbe litt så er det legge tid for oss.Ingen mulighet for en dupp mens mannen tar barna litt heller?
Er lov å syte litt når man er sliten
Skjønner godt snopesuget. Men pærer kan jo fungere fint da. Søtt er det og![]()
Så deilig, har ingen familie som vil hjelpe i nærheten, viFikk avlastning av mamma i dag, så jeg kunne vaskenå sover mini så søtt
![]()