Skravletråd :)

Mye penger:(
Aldri hatt noen bil på service jeg:p hehe
Fikl beskjed på toyota at det ikke var nødvendig etter 10 år heller. Ting blir sjekka på eu kontroll. Hehe
Og filter o.l kan jeg bytte selv:)
Vi har kjørt over 180:000 km nå tror jeg. Var bare med samboer, han som har lappen.
Dette var jævelig dyrt (unnskyld språket) vi skal gå gjennom den lista, kanskje vi får det billigere ett annet sted

Du hadde kanskje fått strengere straff og pga jobben din? Eller hvordan fungerer det?

Vi satt og snakket om straff her om dagen ang vold, og for samme type handling/skade ville nok jeg fått strengere straff enn ham fordi jeg trener aktivt kampsport + at jeg ikke hadde fått trent det lenger....greit å være snille piker;)
Hadde fått samme straff som alle andre, men jeg hadde jo mistet jobben da:cool:
Snille piker er nok best;)

Vi har kjørt over 180:000 km nå tror jeg. Var bare med samboer, han som har lappen.
Dette var jævelig dyrt (unnskyld språket) vi skal gå gjennom den lista, kanskje vi får det billigere ett annet sted

Nå er vel kanskje ikke merkeverkstedene de billigste? Vet ikke hva som blir gjort på service jeg, men skal være enig i at det høres dyrt ut ja:o

Æsj, det er pokker så dyrt å ha bil :(
Er på min bil nr2..og begge jeg har hatt hat kosta meg mye peng. Neste gang kjøper jeg en nyere, gitt.. :p
Må nok snart bytte til stasjonsvogn..
Vi har stasjonsvogn :P jeg syns det var drøy pris. Stakkars gubben holdt på å gå i gulvet

Da har jeg og samboer bestillt tid for å ha bilen på service, 7000kr skulle toyota ha :O
Trodde fødselen skulle gå i gang da han gubben nevnte prisen, samboer holdt på å gå i bakken. Neei fyy pokker det var sabla dyrt å.
Bil er ufattelig dyrt:oops:

Vi har stasjonsvogn :P jeg syns det var drøy pris. Stakkars gubben holdt på å gå i gulvet

Haha, ja det var ikke billig :p
Men bedre å ta litt og litt, en å plutselig få dobbel regning når ting har forværra seg :p
Fant jeg visst ut etter at jeg ikke gadd å sende min første bil på service :p

Så bra:)
Hva gjør dere for å hjelpe mot flatt hode da?
Vi må bare være veldig nøye med at han ligger på begge sider av hodet, ikke bare favoritt siden, at han beveger hodet begge veier, stimulere fra begge sider og så videre..

Nå er vel kanskje ikke merkeverkstedene de billigste? Vet ikke hva som blir gjort på service jeg, men skal være enig i at det høres dyrt ut ja:o

Ja tror man skal unngå merkeverkstedene ass :O vi skal gå gjennom sjekklista N Ø Y E for å si det sånn :P

Haha, ja det var ikke billig :p
Men bedre å ta litt og litt, en å plutselig få dobbel regning når ting har forværra seg :p
Fant jeg visst ut etter at jeg ikke gadd å sende min første bil på service :p

Vi skal kjøre til arendal neste helg så vil helst ha den på service før vi kjører :P har kjøpt sjokolade for å roe nervene hahaha :P

Back
Topp