Se på kengubarnetHva skal du ut å gjøre??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se på kengubarnetHva skal du ut å gjøre??![]()
helt klart!Nei, kjedelig for alle parter![]()
Rundtykker blir det herHva er dagens middag? Lurer på hva jeg skal spise i dag....
Kjøttboller med stekte grønnsakerHva er dagens middag? Lurer på hva jeg skal spise i dag....
Fordi jeg synes regntøy er klamt og ekkelt, bruker skallklær
Spaghettigryte blir det visst herHva er dagens middag? Lurer på hva jeg skal spise i dag....
Er nok ikke like søte som de norske neikos deg!
Spaghettigryte blir det visst her
Sommeren byr på masse godt![]()
U er nøyaktig 8 uker i dag og 5087 g og 56 cmMmmmm, norske jordbær er fantastisk godt!
Vi trilla ned til senteret en tur vi. Gikk innom den store helsestasjonen og veide henne også
Hun er 9 uker og 3 dager og veier 5860
Bare oppoverbakke hjemover. Ville gått fortere om ikke frøkna nekta å sove i vogna og bare grein :s
Men men. Dagens trim!![]()
Veldig myeSommeren byr på masse godt![]()
Hva har du i den?
Var du som hadde ny induksjons topp?Spaghetti og kjøttdeighehe
Blir vel en boks hakka tomater og noe chilli og hvitløk og diverse krydder. Tar det jeg harhehe
Må bare få liv i platene mine først![]()
Spaghetti og kjøttdeighehe
Blir vel en boks hakka tomater og noe chilli og hvitløk og diverse krydder. Tar det jeg harhehe
Må bare få liv i platene mine først![]()
Nei skallklær har som regel høyere vannsøyle enn regntøy og det pusterikke alt regntøy som er klamt damen skallklær fungerer vel til en viss grad, men det blir vel vått igjennom etterhvert
Var du som hadde ny induksjons topp?
Hmm var noe sånt jeg hadde lyst på, men kan ikke spise tomatsaus og slikt nå![]()
Venter på ny topp eller? Haha
Nei skallklær har som regel høyere vannsøyle enn regntøy og det puster![]()
Nei nei , men ingen her bruker regklær uansett , det er vårt valg . Jeg har prvd mye og skallklær fungerer så mye bedre for vår del !Veldig fornøyd med mitt regntøy ihvertfall. Ikke klamt i det hele tatt![]()