Skravletråd :)

Jeg skal ikke skryte på meg at jeg har gjort noe, men nå har meg og Olaf det veldig hyggelig med strikketøyet da haha :P

Så han ville strikke litt allikevel? ;) haha
Hva sier frøkna da?:o

Da har jeg og samboer bestillt tid for å ha bilen på service, 7000kr skulle toyota ha :O
Trodde fødselen skulle gå i gang da han gubben nevnte prisen, samboer holdt på å gå i bakken. Neei fyy pokker det var sabla dyrt å.

Så han ville strikke litt allikevel? ;) haha
Hva sier frøkna da?:o

Ja han ville vist det, han syntes det er veldig gøy og så gleder han seg til teppet er ferdig :P Hun er heldigvis med tanta ellers hadde hun nok blitt sinna på mamman sin :P

Da har jeg og samboer bestillt tid for å ha bilen på service, 7000kr skulle toyota ha :O
Trodde fødselen skulle gå i gang da han gubben nevnte prisen, samboer holdt på å gå i bakken. Neei fyy pokker det var sabla dyrt å.

Mye penger:(
Aldri hatt noen bil på service jeg:p hehe
Fikl beskjed på toyota at det ikke var nødvendig etter 10 år heller. Ting blir sjekka på eu kontroll. Hehe
Og filter o.l kan jeg bytte selv:)

Ja han ville vist det, han syntes det er veldig gøy og så gleder han seg til teppet er ferdig :P Hun er heldigvis med tanta ellers hadde hun nok blitt sinna på mamman sin :P
Passe på så olaf ikke sladrer når hun kommer hjem da:p hehe
Snart ferdig eller?:)

Æsj, det er pokker så dyrt å ha bil :(
Er på min bil nr2..og begge jeg har hatt hat kosta meg mye peng. Neste gang kjøper jeg en nyere, gitt.. :p
Må nok snart bytte til stasjonsvogn..

Passe på så olaf ikke sladrer når hun kommer hjem da:p hehe
Snart ferdig eller?:)

Ja det må han ikke, da kan det bli kjedelige dager for han hjemme med meg asså :P

Om jeg bare strikker litt mer enn jeg har gjort I dag så bør jeg være ferdig å strikke i morra kveld eller noe :P men så skal det monteres :P men det bør være helt klart iløpet av uka :P

Ja det må han ikke, da kan det bli kjedelige dager for han hjemme med meg asså :P

Om jeg bare strikker litt mer enn jeg har gjort I dag så bør jeg være ferdig å strikke i morra kveld eller noe :P men så skal det monteres :P men det bør være helt klart iløpet av uka :P

Håper jeg får se når det er ferdig? :)

Back
Topp