Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aua munnen min... jeg lurer på om jeg får en visdomstann og det er ikke noe godt....
Kanskje en tur til tannlegen vil være på sin plass?Aua munnen min... jeg lurer på om jeg får en visdomstann og det er ikke noe godt....
Hihi, ok!Kan hende men jeg bruker aldri sånt billig garn da mye av garnet jeg bruker er plantefarget og jeg har titt og stadig problemer. Jeg kan kun skylde på mine egne ferdigheter![]()
Huff da. De kan være skikkelig plagsommehåper smerten ikle vedvarer
Hehe, ja det kan jo fort bli litt hektisk det og!Mer det at alle er hjemme, en bitte liten baby, en i trass alderen og en med veldig selektiv hørsel
Veldig koselig med alle hjemme, men slitsomt til tider
Ja jeg synes også detHjelper jo litt at de får gjøre noe på skolen da, men fortsatt mye.
Innvendig nett, så blir det lite ulykker som regel! Er hvertfall det jeg har blitt fortalt av folk på akuttenUlykker kan nok skje med nett og, men man slipper vel unna de aller verste tenker jegFølger vel med litt risiko i all fysisk utfordrende lek
Livets harde realitet for mange foreldre tror jeg
![]()
Ehm av sikkerhetsnett? Det skal alltid være sikkerhetsnett på på innsiden. Da skjer det ikke ulykker, så lenge de sier det påakuttmottaket såstoler jeg på det. Sikkerhetsnett på utsiden gir mange skader.Synes nesten det er værre ! Så mange kvelnings ulykker![]()
Helt klart, å såmange gøye oppgaver på veienDet vil jeg tro
Nydelig med sol!
Kanskje en tur til tannlegen vil være på sin plass?
Håper ikke jeg heller, for noe herk og ikke det jeg trengte nå som jeg ikke kan spise ibux heller...
Skjønner den. Mulig noe type munnskyllevann du kan bruke? Kan jo ringe tannlegen p høre![]()
Tannlegeskrekkher også, men har fåttverdens beste tanlege og spesialist.Kan kjøpe meg noe på apoteket i morrajeg har ikke tannlege nå da hun jeg hadde har slutta og pga tannlegeskrekk takler jeg ikke mannlige tannleger som da overtok, er jo så vidt jeg kommer meg inn døra til venteværelset bare
![]()
Kan kjøpe meg noe på apoteket i morrajeg har ikke tannlege nå da hun jeg hadde har slutta og pga tannlegeskrekk takler jeg ikke mannlige tannleger som da overtok, er jo så vidt jeg kommer meg inn døra til venteværelset bare
![]()
Samme som meg det.Tannlegeskrekkher også, men har fåttverdens beste tanlege og spesialist.
Tannlegeskrekkher også, men har fåttverdens beste tanlege og spesialist.
Innvendig nett, så blir det lite ulykker som regel! Er hvertfall det jeg har blitt fortalt av folk på akutten
Kan gå til hvilken som helst tannlege da. Her var jeg hos en annen en "mim" tannlege sist, rett og slett fordi jeg ikke er fornøyd med jobben hennes.
Nei det var det ikkeSå deilig da![]()