Skravletråd :)

Aua munnen min... jeg lurer på om jeg får en visdomstann og det er ikke noe godt....

Aua munnen min... jeg lurer på om jeg får en visdomstann og det er ikke noe godt....

Huff da. De kan være skikkelig plagsomme:( håper smerten ikle vedvarer

Ulykker kan nok skje med nett og, men man slipper vel unna de aller verste tenker jeg :) Følger vel med litt risiko i all fysisk utfordrende lek:) Livets harde realitet for mange foreldre tror jeg :joyful:
Innvendig nett, så blir det lite ulykker som regel! Er hvertfall det jeg har blitt fortalt av folk på akutten

Synes nesten det er værre ! Så mange kvelnings ulykker :(
Ehm av sikkerhetsnett? Det skal alltid være sikkerhetsnett på på innsiden. Da skjer det ikke ulykker, så lenge de sier det påakuttmottaket såstoler jeg på det. Sikkerhetsnett på utsiden gir mange skader.

Håper ikke jeg heller, for noe herk og ikke det jeg trengte nå som jeg ikke kan spise ibux heller...

Skjønner den. Mulig noe type munnskyllevann du kan bruke? Kan jo ringe tannlegen p høre;)

Skjønner den. Mulig noe type munnskyllevann du kan bruke? Kan jo ringe tannlegen p høre;)

Kan kjøpe meg noe på apoteket i morra :) jeg har ikke tannlege nå da hun jeg hadde har slutta og pga tannlegeskrekk takler jeg ikke mannlige tannleger som da overtok, er jo så vidt jeg kommer meg inn døra til venteværelset bare :P

Kan kjøpe meg noe på apoteket i morra :) jeg har ikke tannlege nå da hun jeg hadde har slutta og pga tannlegeskrekk takler jeg ikke mannlige tannleger som da overtok, er jo så vidt jeg kommer meg inn døra til venteværelset bare :p
Tannlegeskrekkher også, men har fåttverdens beste tanlege og spesialist.

Kan kjøpe meg noe på apoteket i morra :) jeg har ikke tannlege nå da hun jeg hadde har slutta og pga tannlegeskrekk takler jeg ikke mannlige tannleger som da overtok, er jo så vidt jeg kommer meg inn døra til venteværelset bare :P

Kan gå til hvilken som helst tannlege da. Her var jeg hos en annen en "mim" tannlege sist, rett og slett fordi jeg ikke er fornøyd med jobben hennes.

Tannlegeskrekkher også, men har fåttverdens beste tanlege og spesialist.

Så bra :) Det er så grusomt og jeg har hatt mye problemer med munnen men pga skrekk har jeg ikke gått til tannlege... så fant jeg ei som var veldig dyktig og som så vidt fikk kommet i gang med munnen min og så ble tannlegekontoret solgt og hun ble med de inn til Oslo (hun ene eieren er lærer trur jeg det var på tannlegehøgskolen).. og etter det har det ikke blitt noe mer... men håper jeg klarer å få kommet meg til en tannlege etter fødsel, selv om jeg sikkert hadde hatt godt av det nå da...

Kan gå til hvilken som helst tannlege da. Her var jeg hos en annen en "mim" tannlege sist, rett og slett fordi jeg ikke er fornøyd med jobben hennes.

Ikke når man er livredd tannleger og omtrent ikke kommer seg inn døra der... jeg får problemer før jeg har ringt til en tannlege og da er det ikke bare å bruke hvilken som helst tannlege....

Back
Topp