Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig daHeisannakkurat tatt min første løpetur på mange måneder
![]()
Åh., ja jeg er litt håpløs.. Akkurat nå har jeg begynt å pusse gang gulvet (som er alt tregulv som jeg skal pusse og beise), så har jeg noen trestokker på verandaen som er tørka og pussa som jeg skal bevise og lage stige av, så har jeg ei bok jeg begynte på for 4 uker siden (snart ferdig!) og så har jeg noen blomsterfrø som jeg skal planteGreit å gjøre ferdig det man har begynt på først ja![]()

Hehe vi får se om jeg kan legge ut bilde når lua er ferdig om den ser grei ut da![]()
Men det er ikke noe stativ til den da...syns liksom det hadde vært greit å få den litt opp fra gulvet. Så kanskje jeg lager et vuggeunderstell til denhihi
Hihi...bra du har respekt for lovens lange arm![]()
HeheEr det noe du akkurat har lært deg?
Tviler på at noen gidder å stoppe degJa ikke sant hahajeg er sikkert en kjempe skuffelse når jeg blir stoppa for jeg har som regel ikke full kvote engang haha
![]()
Hehe nei jeg blir sjelden stoppa, aldri skjedd uten at jeg har reist med noen andre faktisk![]()
Tviler på at noen gidder å stoppe deg
Med mindre du ser ut som et vrak
Og det tror jeg nok ikke du gjør![]()
Åh., ja jeg er litt håpløs.. Akkurat nå har jeg begynt å pusse gang gulvet (som er alt tregulv som jeg skal pusse og beise), så har jeg noen trestokker på verandaen som er tørka og pussa som jeg skal bevise og lage stige av, så har jeg ei bok jeg begynte på for 4 uker siden (snart ferdig!) og så har jeg noen blomsterfrø som jeg skal planteJeg får det gjort da, det bare tar litt tid
![]()
Tviler på at noen gidder å stoppe deg
Med mindre du ser ut som et vrak
Og det tror jeg nok ikke du gjør![]()
Hehe, skjønner. Hekler litt i perioder, men blir liksom aldri så fint som man ser på andres bilderNei egentlig ikke, men ikke alltid jeg og garnet er like gode venner![]()
Hehe, skjønner. Hekler litt i perioder, men blir liksom aldri så fint som man ser på andres bilder![]()
Utrolig hvor sliten man kan bli av at det er helg![]()
Kjenner til det problemet ja haha
Har lurt på om det kan ha noe med garnkvaliteten å gjøre? Tror nok det er forskjell på en del typer man får kjøpt på Rema og de som koster litt mer i garnbutikk.. Eller? Mulig det bare er min unnskyldning for at jeg ikke er proff nok![]()
Mer det at alle er hjemme, en bitte liten baby, en i trass alderen og en med veldig selektiv hørselHatt en hektisk helg da?
Har lurt på om det kan ha noe med garnkvaliteten å gjøre? Tror nok det er forskjell på en del typer man får kjøpt på Rema og de som koster litt mer i garnbutikk.. Eller? Mulig det bare er min unnskyldning for at jeg ikke er proff nok![]()