Skravletråd :)

Greit å gjøre ferdig det man har begynt på først ja;)
Åh., ja jeg er litt håpløs.. Akkurat nå har jeg begynt å pusse gang gulvet (som er alt tregulv som jeg skal pusse og beise), så har jeg noen trestokker på verandaen som er tørka og pussa som jeg skal bevise og lage stige av, så har jeg ei bok jeg begynte på for 4 uker siden (snart ferdig!) og så har jeg noen blomsterfrø som jeg skal plante:) Jeg får det gjort da, det bare tar litt tid :happy:

Ja ikke sant haha :P jeg er sikkert en kjempe skuffelse når jeg blir stoppa for jeg har som regel ikke full kvote engang haha :P
Tviler på at noen gidder å stoppe deg;)
Med mindre du ser ut som et vrak:P
Og det tror jeg nok ikke du gjør;)

Hehe nei jeg blir sjelden stoppa, aldri skjedd uten at jeg har reist med noen andre faktisk :P

Åh., ja jeg er litt håpløs.. Akkurat nå har jeg begynt å pusse gang gulvet (som er alt tregulv som jeg skal pusse og beise), så har jeg noen trestokker på verandaen som er tørka og pussa som jeg skal bevise og lage stige av, så har jeg ei bok jeg begynte på for 4 uker siden (snart ferdig!) og så har jeg noen blomsterfrø som jeg skal plante:) Jeg får det gjort da, det bare tar litt tid :happy:

Høres ut som her da;)

Tviler på at noen gidder å stoppe deg;)
Med mindre du ser ut som et vrak:P
Og det tror jeg nok ikke du gjør;)

Slike rutinekontroller er alltid litt artige da, i sikkerhetskontrollen. Har skjedd et par ganger at mannen her har blitt stoppa, men jeg har aldri blitt det selv:p

Utrolig hvor sliten man kan bli av at det er helg :P

Kjenner til det problemet ja haha

Har lurt på om det kan ha noe med garnkvaliteten å gjøre? Tror nok det er forskjell på en del typer man får kjøpt på Rema og de som koster litt mer i garnbutikk.. Eller? Mulig det bare er min unnskyldning for at jeg ikke er proff nok ;)

Har lurt på om det kan ha noe med garnkvaliteten å gjøre? Tror nok det er forskjell på en del typer man får kjøpt på Rema og de som koster litt mer i garnbutikk.. Eller? Mulig det bare er min unnskyldning for at jeg ikke er proff nok ;)

Kan hende men jeg bruker aldri sånt billig garn da mye av garnet jeg bruker er plantefarget og jeg har titt og stadig problemer. Jeg kan kun skylde på mine egne ferdigheter :P

Er nok en del forskjell, men det varierer nok litt. Min erfaring er at billiggarnet ofte er mye stivere å strikke med f.eks enn det man kjøper i garnbutikker;)

Back
Topp