Skravletråd :)

Nei det hadde nok blitt litt mye for deg vil jeg tru...

Haha da er vi 2 :P og det kan bli mye gris ser jeg for meg :P

Tror det. Og det er ikke noe særlig for ryggen til samboer heller..da er det kjekt å kjenne folk som har freser:D

Ja, ikke sant? Kan vel bli nok gris ved vanlig fødsel ser jeg for meg, så trenger ikke en sprengt mage:p

Tror det. Og det er ikke noe særlig for ryggen til samboer heller..da er det kjekt å kjenne folk som har freser:D

Ja, ikke sant? Kan vel bli nok gris ved vanlig fødsel ser jeg for meg, så trenger ikke en sprengt mage:p

Ja viktig å tenke på ryggen :)

Haha hvertfall når man får det i tegneserie, for der overdriver de ikke heller så :P

Ja viktig å tenke på ryggen :)

Haha hvertfall når man får det i tegneserie, for der overdriver de ikke heller så :P

Finnes ikke overdrivelser der da:o hehe

Morsmelk er en fantastisk "oppfinnelse".
U våknet i går med gjen klistrede øyne og mye puss.
Helt typisk øyekatar.
Behandlet øye 3 ganger med morsmelk i går og nå er han helt fin :)

Hva, er det akkurat sånn som det er i tegneserier?? :O nå lærte jeg noe nytt i dag og :P

Selvfølgelig er det det. Spesielt sånn som tom og jerry osv:p haha

Er det leksene for uka som har hvert? Læreren samler alle skrivebøker inn på fredagen og lesebøkene må de legge igjen på skolen her. Men lekse planen får vi på fredagene da haha
Lekseplan for de to ukene som har vært ja, får toukers paner her.
Her samles de inn på mandag tror jeg, er første gangen han ikke har blitt ferdig så jeg vet ikke helt hvoran det er ..

Lekseplan for de to ukene som har vært ja, får toukers paner her.
Her samles de inn på mandag tror jeg, er første gangen han ikke har blitt ferdig så jeg vet ikke helt hvoran det er ..

Åja ikke dumt å ha en plan som varer i 2 uker :) Nei jeg skjønner :)

God morgen snuppa:D
Her er det søndagskos i sola før ny nattevakt i kveld..
Du da?

Sovet godt da søta?

Jeg sitter å strikker litt mens jeg lurer på om det er passende med en liten lur :P kjenner jeg er litt gåen i dag haha :P

Back
Topp