Like herlig begge delerHaha jaja kake eller smuglere, går nesten ut på det samme
Åssen kake var det da?
Spiste nydelig kringle med masse kanel og melis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Like herlig begge delerHaha jaja kake eller smuglere, går nesten ut på det samme
Åssen kake var det da?
Hehe. Er ikke så glad i nøtter heller jeg da. Men om jeg får litt utslett så er det liksom helt greit. Verre når man ikke får puste![]()
Like herlig begge deler
Spiste nydelig kringle med masse kanel og melis![]()
Så ille blir heldigvis ikke jeg, det blir bare litt trangt og rart i halsen og så får jeg elveblest og utslett i trynejeg hadde dilla på noen nøtter her tidligere i svangerskapet så var full av sår og utslett i hele tryne. For selvfølgelig klorte jeg jo opp utsletta mine
![]()
Klore må man johaha
Blir ikke så ille av nøtter. Men mandler sliter jeg med å puste, så jeg har begynt å ta med meg allergitabletter ut. Er jo så mye det er mandler i![]()
Jepp, må jo være fornøydJa men så lenge du er fornøyd så er det jo greit![]()
Å gjærbakst er jo så deilig![]()
Jepp, må jo være fornøyd
Gjærbakst er fantastisk!! Overspiste selvfølgelig...men er jo lørdag![]()
Ja selvfølgelig ellers er det ikke noe poeng i å få utslett![]()
Ja det er mandler i omtrent alt mulig rart... samme med melk, frøkna skal jo ikke ha melk og man blir overrasket over hva det er melk i og ikke... kokosboller er uten melk, mens tomatsuppe er med melk liksom![]()
Ja, det er detJa alltids lov med en ekstra bit når det er lørdag![]()
Helt utrolig. Må sjekke alle kremer osv og jeg da, for jeg "brenner" om jeg får mandelolje på meg
Melk er jo i syyykt mye da
Kokosboller visste jeg vel egentlig, det er jo bare gelatin omtrent.
Litt mye snop i kveld?Ja, det er det
Skal trene på mandag, så da løper jeg den vel av meg igjen![]()
Ja, det er det
Litt mye snop i kveld?Ja, det er det
Nei så grusomt, er slitsomt å ikke kunne få noe på huden uten å ha sjekka hva som er i det.
Ja men vi tenkte at det kanskje kunne være melk i sjokoladen men Neidaman blir stadig overrasket over hva som er i de forskjellige tinga...
Finner det fort ut dahaha
Mannen skulle være snill å massere med en muskelsalve for en stund siden, varmesalve. Den skulle visstnok være veldig effektiv, men jeg ble bare rød og klødde halvt ihjel. Sånn fant jeg ut hva det var der
Ja, sjokoladen kunne man jo tro ja. Hm...kjekt da. For det er jo godt![]()
Haha men det er jo litt kjedelig å skulle ha en hyggelig kveld med massasje og så bare klør du hele kvelden![]()
Var vel ikke veldig hyggelig massasje egentlig neihahaha
Var en god tanke da siden jeg var helt ødelagt i ryggen den perioden.
Ja jeg regner ikke med at han gjorde det med vilje akkurat![]()
Vært ute i regnet og luftet hund, nå skal jeg finne senga snart