Skravletråd :)

Joda strikker og har spist jordbær men kjenner at det ikke er helt nok i dag :P
Hehe åssen is var det?

Kjenner til den innimellom ja. Kan liksom ikke gå rundt å strikke heller:p hehe

Kroneis var det:) var sånn medlemspris på coop;)

Kjenner til den innimellom ja. Kan liksom ikke gå rundt å strikke heller:p hehe

Kroneis var det:) var sånn medlemspris på coop;)

Nei og det er ikke så spennende å gå frem og tilbake på gulvet her heller... :P

Deilig det da, er jo lørdag så da må man unne seg noe godt :)

Nei og det er ikke så spennende å gå frem og tilbake på gulvet her heller... :P

Deilig det da, er jo lørdag så da må man unne seg noe godt :)

Er vel få gulv som er det;) hehe

Måtte ta meg en til:o

Er vel få gulv som er det;) hehe

Måtte ta meg en til:o

Ja det har du helt rett i :P men bytta ut radioen med tv og strikketøyet med nålebinding så se om det hjelper... vurderer å lage meg en milkshake da siden is er lov :P men jeg er så full i magen at jeg vet ikke om det er plass :P

Ja det har du helt rett i :P men bytta ut radioen med tv og strikketøyet med nålebinding så se om det hjelper... vurderer å lage meg en milkshake da siden is er lov :P men jeg er så full i magen at jeg vet ikke om det er plass :P

Nålebinding har jeg aldri testet. Hvordan blir det? :)

Milkshake hørtes godt ut :) alltid plass til is vel?

Nålebinding har jeg aldri testet. Hvordan blir det? :)

Milkshake hørtes godt ut :) alltid plass til is vel?

44e53ca5f11fdec402035bfa5d35ba7f
sånn ser det ut, bruker en nål til å lage det :) Jeg er ikke veldig dreven så jeg får ikke til sokker da, men luer og pulsvanter og slikt lager jeg :) bruker det på viking da det er en av de eldste metodene :)

Nei man har ikke alltid plass og hvertfall ikke med lillebror i magen tenk :P

44e53ca5f11fdec402035bfa5d35ba7f
sånn ser det ut, bruker en nål til å lage det :) Jeg er ikke veldig dreven så jeg får ikke til sokker da, men luer og pulsvanter og slikt lager jeg :) bruker det på viking da det er en av de eldste metodene :)

Nei man har ikke alltid plass og hvertfall ikke med lillebror i magen tenk :P

Ser litt ut som mellomting av strikking og hekling egentlig:)
Kanskje jeg skal teste det en gang og. Tar det lang tid?

Joda. Sukker utvider magesekken;) hihi

Ser litt ut som mellomting av strikking og hekling egentlig:)
Kanskje jeg skal teste det en gang og. Tar det lang tid?

Joda. Sukker utvider magesekken;) hihi

Tja det kommer ann på, jeg har litt tungt for det så for min del tok det veldig lang tid før jeg lærte det og så brukte jeg lang tid i starten... men ei jeg kjenner lager en lue, tar seg av ungene og fikser mat og oppvask iløpet av en dag :P så det kommer bare ann på hvor rask man er...

Men om du søker det opp på YouTube så finner du vel videoer der mener jeg :)

Haha nei da ender jeg bare opp dårlig er jeg redd :P

Tja det kommer ann på, jeg har litt tungt for det så for min del tok det veldig lang tid før jeg lærte det og så brukte jeg lang tid i starten... men ei jeg kjenner lager en lue, tar seg av ungene og fikser mat og oppvask iløpet av en dag :P så det kommer bare ann på hvor rask man er...

Men om du søker det opp på YouTube så finner du vel videoer der mener jeg :)

Haha nei da ender jeg bare opp dårlig er jeg redd :P

Får sjekke ut en annen gang. Har jo så mye prosjekter på gang, så jeg kan ikke begynne på enda et nytt et nå..hehe

Is er vel kanskje ikke det beste nei..hehe
Men jeg overrasket en overmett mann her for en stund siden med sjokolade. Det hjalp faktisk på vondtene i magen;)

Får sjekke ut en annen gang. Har jo så mye prosjekter på gang, så jeg kan ikke begynne på enda et nytt et nå..hehe

Is er vel kanskje ikke det beste nei..hehe
Men jeg overrasket en overmett mann her for en stund siden med sjokolade. Det hjalp faktisk på vondtene i magen;)

Hehe ja du har vel en del på gang ;)

Det kan jeg ikke skjønne, er det fult så er det fult liksom :P

Hehe ja du har vel en del på gang ;)

Det kan jeg ikke skjønne, er det fult så er det fult liksom :P

Litt for mye kanskje???

leste faktisk om det også. Det er sukkeret som utvider, så er vel derfor man ofte har plass til dessert selv om man egentlig er mett:p hehe

Litt for mye kanskje???

leste faktisk om det også. Det er sukkeret som utvider, så er vel derfor man ofte har plass til dessert selv om man egentlig er mett:p hehe

Da er nok ikke jeg som andre, jeg blir nemlig bare kvalm av søtt når jeg er mett...

Da er nok ikke jeg som andre, jeg blir nemlig bare kvalm av søtt når jeg er mett...

Kommer sikkert litt an på andre ting også. Hehe. Og mengden selvfølgelig;)

http://forskning.no/mat-og-helse-menneskekroppen/2011/12/derfor-har-du-plass-til-dessert

Dermed vil du faktisk kunne ha det mer behagelig etter måltidet med en ørliten bit søtt enn uten. Men den balansen er ikke lett å finne.

- Problemet er at man ikke vet når man skal slutte å spise dessert. Bremsen på karbohydratinntaket sitter nemlig fem meter lenger nede, nederst i tynntarmen, sier Berstad.

- Fett, derimot, absorberes høyt oppe og har dermed en høytsittende brems. Det gjør at man blir bråmett. Spiser man en skje for mye av rømmegrøten, spyr man. Dette er sikkert medvirkende til at mange ikke legger på seg av fet mat.

Kommer sikkert litt an på andre ting også. Hehe. Og mengden selvfølgelig;)

http://forskning.no/mat-og-helse-menneskekroppen/2011/12/derfor-har-du-plass-til-dessert

Dermed vil du faktisk kunne ha det mer behagelig etter måltidet med en ørliten bit søtt enn uten. Men den balansen er ikke lett å finne.

- Problemet er at man ikke vet når man skal slutte å spise dessert. Bremsen på karbohydratinntaket sitter nemlig fem meter lenger nede, nederst i tynntarmen, sier Berstad.

- Fett, derimot, absorberes høyt oppe og har dermed en høytsittende brems. Det gjør at man blir bråmett. Spiser man en skje for mye av rømmegrøten, spyr man. Dette er sikkert medvirkende til at mange ikke legger på seg av fet mat.

Ja det gjør det nok, men kan fortsatt ikke fatte det for jeg blir bare kvalm :P dessert etter en heftig middag er nemlig ikke noe for meg :P

Ja det gjør det nok, men kan fortsatt ikke fatte det for jeg blir bare kvalm :P dessert etter en heftig middag er nemlig ikke noe for meg :P

En bitteliten skje bare da;) isen er kanskje litt for fet i tillegg? :p hehe
Som det står her så spyr man gjerne av en skje for mye rømmegrøt pga fettet...hehe

En bitteliten skje bare da;) isen er kanskje litt for fet i tillegg? :p hehe
Som det står her så spyr man gjerne av en skje for mye rømmegrøt pga fettet...hehe

Ja kan være det, for stort sett det eneste jeg klarer store mengder av uten å bli dårlig er frukt og vann :)

Ja kan være det, for stort sett det eneste jeg klarer store mengder av uten å bli dårlig er frukt og vann :)

Kan kanskje være greit å la være innimellom og;) hihi

Back
Topp