Skravletråd :)

Har vært sånn selv egentlig, så er ikke før siste par åra jeg føler at de på samme alder er samme alder:p haha
Du finner nok drømmemannen du og skal du se;)

Han skylder på meg og nå:o

Men selv ikke de som er 5-10 år eldre enn meg er der jeg er av de jeg kjenner :P så skjønner jeg skal vente noen år :P
Det tviler jeg sterkt på, jeg som er mannevond og aldri er ute. Da skal det godt gjøres å treffe noen haha :P

Å, hva galt har du gjort ifølge han da?

Ble vel nesten det til slutt :p
Er noe med det når man først begynner. Ikke totalrenovering, men har gått en del maling på alle rom. Kjøkkenet har blitt helt fornyet og det er deilig :)

Så deilig med nytt kjøkken da:) kjekt med litt ny maling da, så det blir litt fresht og. Fornøyde med alt da?

Her får jeg vel 3-4 mnd før jeg blir 33, så lengter nå ja♡♡♡
Håper virkelig jeg og. Kan heller komme litt før:D

Men du har nå ihvertfall 3 barn å kose deg med da;)
Det fikk jeg etter mye om og men, ja.
Veldig fornøyd med det :)

Så deilig med nytt kjøkken da:) kjekt med litt ny maling da, så det blir litt fresht og. Fornøyde med alt da?
Ja, det er vi:)
Veldig godt å være ferdig nå da. Kan vi nyte finværet ute framover:)

Men selv ikke de som er 5-10 år eldre enn meg er der jeg er av de jeg kjenner :P så skjønner jeg skal vente noen år :P
Det tviler jeg sterkt på, jeg som er mannevond og aldri er ute. Da skal det godt gjøres å treffe noen haha :P

Å, hva galt har du gjort ifølge han da?

De i omgangskretsen vår er mer der så føler meg gammal i forhold til dem. hehe. Men nå er jo de også 3-4 år yngre enn meg da:p

Jeg må visst ha flyttet på den posen han ikke finner. kan ikke huske å ha sett den engang jo, og han ville jo selvfølgelig lagt det bare et sted:p

Jeg sa vi aldri skulle ha trampoline, men nå er gubben og kjøper det i bursdag gave til eldste (blir 5).
Han har nok godt av å trene litt motorikk og Å bli litt tøffere, så da blir det trampoline her også.
Så lenge det er sikkerhetsnett så er ikke trampoline noe farlig,

De i omgangskretsen vår er mer der så føler meg gammal i forhold til dem. hehe. Men nå er jo de også 3-4 år yngre enn meg da:p

Jeg må visst ha flyttet på den posen han ikke finner. kan ikke huske å ha sett den engang jo, og han ville jo selvfølgelig lagt det bare et sted:p

Nå omgåes jeg folk som er veldig spredt i alder, men ser de ikke så ofte da mange av de jeg kjenner bor langt unna meg... så det er like naturlig å sitte der med en på 19 som en på 60 år liksom hehe

Ja selvfølgelig må jo du ha flyttet den posen, det sier jo seg selv haha :P Mannfolk asså haha

Nå omgåes jeg folk som er veldig spredt i alder, men ser de ikke så ofte da mange av de jeg kjenner bor langt unna meg... så det er like naturlig å sitte der med en på 19 som en på 60 år liksom hehe

Ja selvfølgelig må jo du ha flyttet den posen, det sier jo seg selv haha :P Mannfolk asså haha

Skal sies at dette er barndomsvenner ab mannen da. Har ikke så mange venner selv:p og mannen her er jo 3 år yngre enn meg;)

Husker da jeg var liten; jeg følte meg mer komfortabel sammen de voksne enn de på mim egen alder:p

Alltid min skyld vettu;)

Hehe jeg har alltid og hvert en av de som har hvert med de som er eldre. Frøkna er og en som trekker seg veldig mot de voksne, hu leker jo med andre barn og er godt likt men hu trekker seg vekk for å henge med de voksne...

Hehe jeg har alltid og hvert en av de som har hvert med de som er eldre. Frøkna er og en som trekker seg veldig mot de voksne, hu leker jo med andre barn og er godt likt men hu trekker seg vekk for å henge med de voksne...

Greit vi alle er forskjellige og da:) hehe
Lekte med andre jeg og, men var vel som frøkna di der. Hehe

Oppgitt over mannen...han fant de greiene sine, i en pose som han ikke hadde pakket ut av etter at HAN hadde vært i butikken:p
Også skylder han selvfølgelig på meg siden jeg ikke har pakket ut for ham:p haha

Greit vi alle er forskjellige og da:) hehe
Lekte med andre jeg og, men var vel som frøkna di der. Hehe

Oppgitt over mannen...han fant de greiene sine, i en pose som han ikke hadde pakket ut av etter at HAN hadde vært i butikken:p
Også skylder han selvfølgelig på meg siden jeg ikke har pakket ut for ham:p haha

Haha selvfølgelig er det din feil at han ikke har pakket ut av den posen :P For når han ikke hadde gjort det, så burde jo du som God samboer ha pakket ut av posen for han :P

Haha selvfølgelig er det din feil at han ikke har pakket ut av den posen :P For når han ikke hadde gjort det, så burde jo du som God samboer ha pakket ut av posen for han :P

Selvfølgelig. Også måtte keg jo skjønne at det var mat i den:o haha.
Skal ikke skryte av at jeg har vært flink til å rydde kjøkkenet denne uka, men har hatt en seng å bygge og man pleiet jo å pakke ut maten når man kommer hjem:p heldigvis bare mais da

Selvfølgelig. Også måtte keg jo skjønne at det var mat i den:o haha.
Skal ikke skryte av at jeg har vært flink til å rydde kjøkkenet denne uka, men har hatt en seng å bygge og man pleiet jo å pakke ut maten når man kommer hjem:p heldigvis bare mais da

Ja man kan jo ikke skylde på andre for at man ikke har pakket ut av posene når man har hvert på butikken.. godt det bare var mais da ;)

Ja man kan jo ikke skylde på andre for at man ikke har pakket ut av posene når man har hvert på butikken.. godt det bare var mais da ;)

Må jo alltid ha noen å skylde på da:p haha. Er alltid min skyld skjønner du;)
Nå er han ihvertfall litt blidere da:)

Må jo alltid ha noen å skylde på da:p haha. Er alltid min skyld skjønner du;)
Nå er han ihvertfall litt blidere da:)

Ja greit å ha noen å skylde på :P Men bra humøret går rette veien da ;)

Litt rastløs her jeg, skulle ha gjort noe kjenner jeg men vet ikke hva... stappa er jeg og men sugen på noe godt :P

Ja greit å ha noen å skylde på :P Men bra humøret går rette veien da ;)

Litt rastløs her jeg, skulle ha gjort noe kjenner jeg men vet ikke hva... stappa er jeg og men sugen på noe godt :P

Strikke mer da:D
Har du ikke noe frukt hjemme da? ;)
Her kom mannen med is i stad, og jeg måtte jo ta to etter hverandre:p haha

Strikke mer da:D
Har du ikke noe frukt hjemme da? ;)
Her kom mannen med is i stad, og jeg måtte jo ta to etter hverandre:p haha

Joda strikker og har spist jordbær men kjenner at det ikke er helt nok i dag :P
Hehe åssen is var det?

Back
Topp