Du kunne jo fryst ned althehe
Hmf...jeg har et stk grinete mannfolk her i kveld![]()
Ja ikke sant
Du får sende han bort på overnatting, det gjør jeg når frøkna er i et grusomt humør haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kunne jo fryst ned althehe
Hmf...jeg har et stk grinete mannfolk her i kveld![]()
Det hørtes herlig utNærmer seg nåogså skal jeg snart til spania og
![]()
Ja ikke santMen passer godt med suppe nå da for nå har regnet kommet hit....
Du får sende han bort på overnatting, det gjør jeg når frøkna er i et grusomt humør haha![]()
Om 2 mnd er jo termin nærDet hørtes herlig ut
Her er det rundt 2 mnd igjen til vi drar til varmere strøk, går nok fort det også![]()
Hehe..Babyen ja
Kjennes ut som man har ventet i 10 år barehehe
Skjønner denOm 2 mnd er jo termin nærhehe
Vi drar om 2,5 uke. Gleder meg til å komme bort litt. Er så lei av å gå hjemme
Da gjør det seg med suppe
Hm...kanskje jeg skulle gjort det ja...tror ikke noe annet hjelper ihvertfall![]()
Hehe..
Husker den følelsen så alt for godt.
Ikke lenge igjen nå da.
Når i juni er det du har termin igjen?
Greit å være hjemme i god tid før termin syns jegSkjønner den
Hadde reist nå om jeg var deg
Aldri i livet om 2 mnd![]()
Det skjønner jeg, greit å holde seg på norsk jord den siste tidenGreit å være hjemme i god tid før termin syns jeghehe
Det gjør det og tekanna på stuebordet nå med radioen på i bakgrunnener det rart jeg føler meg eldre enn jeg er her jeg sitter med strikketøyet mitt
![]()
Det er jo grusomt å sitte fast med en i dårlig humør, man blir ikke i så godt humør av det selv liksom...
Det skjønner jeg, greit å holde seg på norsk jord den siste tiden![]()
Haha, velkommen i klubbenbare at jeg er gammal da
haha
Håper han kommer seg etterhvert
Det går bra her. Har hatt mye her hjemme den siste tida. Har holdt på med en del oppussing. Nå er vi endelig ferdigHvordan går det med deg da? Sånn ellers.
Lenge siden jeg har sett så mye til deg![]()
Hjelper jo ikke når man har passert 30 og venter første når man alltid har hatt lyst på barn heller![]()
19. Juli er termin![]()
Ikke så gammel som megHaha, velkommen i klubbenbare at jeg er gammal da
haha
Håper han kommer seg etterhvert
Haha du er jo ikke gammel daMen skal innrømme det at jeg føler meg mye eldre enn jeg er og det har jeg gjort i mange år. Men det har nok noe med det at de fleste jeg kjenner er så mye mer ute å flyr, enn jeg noen gang har hatt muligheten til... men samtidig savner jeg det å ha noen å sitte hjemme med da
Ja får jo håpe han plutselig blir litt mer blid![]()
Det går bra her. Har hatt mye her hjemme den siste tida. Har holdt på med en del oppussing. Nå er vi endelig ferdig![]()
Ble vel nesten det til sluttSå deilig å være ferdig dapusset opp alle rom eller?
Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves veit duBabyen ja
Kjennes ut som man har ventet i 10 år barehehe