Skravletråd :)

Hei alle sammen :D Alt bra med dere?
Jeg har bare slappet av i dag. Herlig! Gubben har vært ute med poden hele dagen.

Lyst å delta i give away på bloggen min? Jeg synes hvertfall premien er helt genial! Kommer til å bli brukt på poden på 17.mai og i andre store forsamlinger fremmover. Se her da: http://viventer.blogg.no/1431162345_give_away_kule_id_arm.html

Jeg sa vi aldri skulle ha trampoline, men nå er gubben og kjøper det i bursdag gave til eldste (blir 5).
Han har nok godt av å trene litt motorikk og Å bli litt tøffere, så da blir det trampoline her også.
Trampoline er kjempe gøy:D
For liten og stor:cool:

Skal steke noen burgere tenkte jeg:)
Dere da?

Ikke så dumt det da ;) Grønnsakessuppe er på menyen i dag, skulle spise når frøkna kom hjem men hu skulle vist sove hos venninna si :P

Så da sitter jeg her alene med suppa mi da :P

Ikke så dumt det da ;) Grønnsakessuppe er på menyen i dag, skulle spise når frøkna kom hjem men hu skulle vist sove hos venninna si :P

Så da sitter jeg her alene med suppa mi da :P

Da kunne du jo spist kinamat istedet:o hehe
Er den god da?

Da kunne du jo spist kinamat istedet:o hehe
Er den god da?

Ja ikke sant, men jeg har en monster stor kjele med suppe så kan liksom ikke kjøpe mat da :P

Jada suppa er god den og siden jeg har så mye blir det nok fryst ned noen middager tenker jeg :P

Ja ikke sant, men jeg har en monster stor kjele med suppe så kan liksom ikke kjøpe mat da :P

Jada suppa er god den og siden jeg har så mye blir det nok fryst ned noen middager tenker jeg :P

Du kunne jo fryst ned alt:p hehe

Hmf...jeg har et stk grinete mannfolk her i kveld:o

Back
Topp