Skravletråd :)

Du kunne jo fryst ned alt:p hehe

Hmf...jeg har et stk grinete mannfolk her i kveld:o

Ja ikke sant :P Men passer godt med suppe nå da for nå har regnet kommet hit....

Du får sende han bort på overnatting, det gjør jeg når frøkna er i et grusomt humør haha :P

Nærmer seg nå:) også skal jeg snart til spania og:D
Det hørtes herlig ut:)
Her er det rundt 2 mnd igjen til vi drar til varmere strøk, går nok fort det også:)

Ja ikke sant :P Men passer godt med suppe nå da for nå har regnet kommet hit....

Du får sende han bort på overnatting, det gjør jeg når frøkna er i et grusomt humør haha :P

Da gjør det seg med suppe;)

Hm...kanskje jeg skulle gjort det ja...tror ikke noe annet hjelper ihvertfall:p

Det hørtes herlig ut:)
Her er det rundt 2 mnd igjen til vi drar til varmere strøk, går nok fort det også:)
Om 2 mnd er jo termin nær:o hehe
Vi drar om 2,5 uke. Gleder meg til å komme bort litt. Er så lei av å gå hjemme

Babyen ja:)

Kjennes ut som man har ventet i 10 år bare:p hehe
Hehe..
Husker den følelsen så alt for godt.
Ikke lenge igjen nå da.
Når i juni er det du har termin igjen?

Om 2 mnd er jo termin nær:o hehe
Vi drar om 2,5 uke. Gleder meg til å komme bort litt. Er så lei av å gå hjemme
Skjønner den:)
Hadde reist nå om jeg var deg:)
Aldri i livet om 2 mnd :eek:

Da gjør det seg med suppe;)

Hm...kanskje jeg skulle gjort det ja...tror ikke noe annet hjelper ihvertfall:p

Det gjør det og tekanna på stuebordet nå med radioen på i bakgrunnen ;) er det rart jeg føler meg eldre enn jeg er her jeg sitter med strikketøyet mitt :P

Det er jo grusomt å sitte fast med en i dårlig humør, man blir ikke i så godt humør av det selv liksom...

Skjønner den:)
Hadde reist nå om jeg var deg:)
Aldri i livet om 2 mnd :eek:
Greit å være hjemme i god tid før termin syns jeg:) hehe

Det gjør det og tekanna på stuebordet nå med radioen på i bakgrunnen ;) er det rart jeg føler meg eldre enn jeg er her jeg sitter med strikketøyet mitt :P

Det er jo grusomt å sitte fast med en i dårlig humør, man blir ikke i så godt humør av det selv liksom...

Haha, velkommen i klubben;) bare at jeg er gammal da:p haha

Håper han kommer seg etterhvert

Det skjønner jeg, greit å holde seg på norsk jord den siste tiden:)

Hvordan går det med deg da? Sånn ellers.
Lenge siden jeg har sett så mye til deg:)

Haha, velkommen i klubben;) bare at jeg er gammal da:p haha

Håper han kommer seg etterhvert

Haha du er jo ikke gammel da ;) Men skal innrømme det at jeg føler meg mye eldre enn jeg er og det har jeg gjort i mange år. Men det har nok noe med det at de fleste jeg kjenner er så mye mer ute å flyr, enn jeg noen gang har hatt muligheten til... men samtidig savner jeg det å ha noen å sitte hjemme med da :P

Ja får jo håpe han plutselig blir litt mer blid :P

Hvordan går det med deg da? Sånn ellers.
Lenge siden jeg har sett så mye til deg:)
Det går bra her. Har hatt mye her hjemme den siste tida. Har holdt på med en del oppussing. Nå er vi endelig ferdig:)

Haha du er jo ikke gammel da ;) Men skal innrømme det at jeg føler meg mye eldre enn jeg er og det har jeg gjort i mange år. Men det har nok noe med det at de fleste jeg kjenner er så mye mer ute å flyr, enn jeg noen gang har hatt muligheten til... men samtidig savner jeg det å ha noen å sitte hjemme med da :P

Ja får jo håpe han plutselig blir litt mer blid :P

Har vært sånn selv egentlig, så er ikke før siste par åra jeg føler at de på samme alder er samme alder:p haha
Du finner nok drømmemannen du og skal du se;)

Han skylder på meg og nå:o

Det går bra her. Har hatt mye her hjemme den siste tida. Har holdt på med en del oppussing. Nå er vi endelig ferdig:)

Så deilig å være ferdig da:) pusset opp alle rom eller?

Så deilig å være ferdig da:) pusset opp alle rom eller?
Ble vel nesten det til slutt :p
Er noe med det når man først begynner. Ikke totalrenovering, men har gått en del maling på alle rom. Kjøkkenet har blitt helt fornyet og det er deilig :)

Back
Topp