Skravletråd :)

Så gøy da :) Her lurer jeg innimellom på om han fortsatt er der...

Det er kjempegøy:D jeg har jo lurt litt innimellom tidligere, så deilig å kjenne noen skikkelig sprell nå:)

Haha...håper ikke h*n lykkes:p
Er det gutt eller jente forresten??

Får håpe magen min tåler litt mer;)
Hihi

Ingen som vet, bortsett fra kanskje jordmor som tok oul:p hehe

Så gøy! Godt når man kommer over den magiske grensa :) Det skjønner jeg godt, årene går jo så fort, og man glemmer kanskje litt fort om hvordan ting var. Og så er jo alle svangerskap forskjellige, så det vil jo uansett være nytt og spennende uansett hvor mange ganger man har vært igjennom det ;) Jeg har en gutt som blir 4 år i august og jenta vår blir 3 mnd på fredag :)

Ja, spesielt mannen har vært veldig nervøs for at dette ikke skulle gå, så det er veldig beroligende å ha kommet så langt :D

Var aldersforsljellen på deres planlagt, eller bare ble et sånn?

God morgen alle sammen! Noen som har noen spennende planer i dag?

Ja, spesielt mannen har vært veldig nervøs for at dette ikke skulle gå, så det er veldig beroligende å ha kommet så langt :D

Var aldersforsljellen på deres planlagt, eller bare ble et sånn?

Åå, det skjønner jeg. Deilig følelse å ha kommet så langt da. Det får en til å senke skuldrene litt :)

Nei, det bare ble sånn :P Men er fornøyd med aldersforskjellen da. Ikke for tett og ikke for langt unna hverandre liksom :) Litt stress er det ettersom eldste kan bli litt sjalu, men vi prøver å inkludere han i alt vi gjør med babyen, sånn at han skal føle seg sett og at han får lov til å hjelpe og kanskje syns det er litt stas :)

Jeg lagde meg forresten den beste sandwichen til sen middag i går! Anbefales!!

ImageUploadedByBV Forum1430892151.395486.jpg
ImageUploadedByBV Forum1430892160.162299.jpg

Bildene klarer ikke å vise nøyaktig hvor godt d var, men nam!

Lettristede brødskiver med smør på, salat, hjemmelagd hvitløksrømme, stekt kyllingfilet og stekt bacon :) *sikle*

Back
Topp