Flaks du ikke liker det siden du er allergisk daGjør ikke det nei, men reagerte ikke så ille da jeg var liten. Har bare aldri likt det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flaks du ikke liker det siden du er allergisk daGjør ikke det nei, men reagerte ikke så ille da jeg var liten. Har bare aldri likt det![]()
Haha...håper ikke h*n lykkesEn liten en her som prøver å bryte seg ut med rumpa si tror jeghehe
Så gøy daHer lurer jeg innimellom på om han fortsatt er der...
Flaks du ikke liker det siden du er allergisk da![]()
Haha...håper ikke h*n lykkes
Er det gutt eller jente forresten??
Det er kjempegøyjeg har jo lurt litt innimellom tidligere, så deilig å kjenne noen skikkelig sprell nå
![]()
Det er du ikke alene om![]()
Skal se om mini vil sove litt nå, så jeg stikker på badetDet vil jeg tru![]()
Prøv å avinstallere og installere igjenÅrh..dårligt med skravling her nå.. Appen bare henger seg![]()
Skal dere ikke vite?!?Får håpe magen min tåler litt mer
Hihi
Ingen som vet, bortsett fra kanskje jordmor som tok oulhehe
Så gøy! Godt når man kommer over den magiske grensaDet skjønner jeg godt, årene går jo så fort, og man glemmer kanskje litt fort om hvordan ting var. Og så er jo alle svangerskap forskjellige, så det vil jo uansett være nytt og spennende uansett hvor mange ganger man har vært igjennom det
Jeg har en gutt som blir 4 år i august og jenta vår blir 3 mnd på fredag
![]()
Skal se om mini vil sove litt nå, så jeg stikker på badet
Skravles vel i morra
Sov godt
God morgen alle sammen! Noen som har noen spennende planer i dag?
Ja, spesielt mannen har vært veldig nervøs for at dette ikke skulle gå, så det er veldig beroligende å ha kommet så langt
Var aldersforsljellen på deres planlagt, eller bare ble et sånn?
Her vurderer vi babykino! Evt sove i sofaen
Enn dere?
Jeg lagde meg forresten den beste sandwichen til sen middag i går! Anbefales!!
Vis vedlegget 115962
Vis vedlegget 115963
Bildene klarer ikke å vise nøyaktig hvor godt d var, men nam!
Lettristede brødskiver med smør på, salat, hjemmelagd hvitløksrømme, stekt kyllingfilet og stekt bacon*sikle*