Skravletråd :)

Det var ikke noe morro ! Greide ikke å slappe av ! Satt bare å tenkte på at jeg burde dra hjem å mate. Så lurer på om jeg skal innføre en fast dag hvor jeg drar ut alene :)
Jeg fikk aldri alenetid etter fødselen, utennom raske turer i butikken (nabo med butikken :p). Ungen hang i puppen og nektet å spise med hverken kopp eller flaske.

Tror det er veldig greit å ha litt alenetid :) trenger ikke være lange turen ut, men bare slippe å være tilgjengelig 24/7.

Forsvant fort ettersom snuppa våknet og måtte skifte en bleie før jeg måtte legge henne igjen... Ser ut som enda en urolig natt er i vente. Får se an om jeg må holde henne hjemme i morgen tidlig :)
Uff da...hvorfor det tro?:rolleyes:

Jeg fikk aldri alenetid etter fødselen, utennom raske turer i butikken (nabo med butikken :p). Ungen hang i puppen og nektet å spise med hverken kopp eller flaske.

Tror det er veldig greit å ha litt alenetid :) trenger ikke være lange turen ut, men bare slippe å være tilgjengelig 24/7.
Ja har jo mannen når han kommer hjem fra jobb, så skal lage en fast kveld hvor jeg drar ut :)

Nå får U en flaske om dagen siden jeg har litt lite melk, så sånn sett er det enkelt.
Han tar flasken så blir det krise mens jeg er ute lager bare mannen til erstatning

God morgen :)

Her har jeg allerede hvert oppe i 1,5 time... så etter å ha spist en haug med frukt tenkte jeg å snart stelle meg og stikke på biblioteket når de åpner slik at jeg kan få skrivd ut de papirene jeg trenger for å få levert permisjonssøknaden og søknaden om overgangsstønad... så skal jeg få handla hyller og litt div etterpå... før jeg trur jeg skal dø litt på sofaen haha :P

Så hva er deres planer i dag?

God morgen :)

Her har jeg allerede hvert oppe i 1,5 time... så etter å ha spist en haug med frukt tenkte jeg å snart stelle meg og stikke på biblioteket når de åpner slik at jeg kan få skrivd ut de papirene jeg trenger for å få levert permisjonssøknaden og søknaden om overgangsstønad... så skal jeg få handla hyller og litt div etterpå... før jeg trur jeg skal dø litt på sofaen haha :P

Så hva er deres planer i dag?

God morgen!
Fullpakka timeplan da, ja :p
Jeg skal kjøre gubben til jobb, så skal jeg innom min jobb og skrive ferdig søknad om permisjon, så den kan sendes avgårde. På tide å få det gjort her og :)

Back
Topp