Uff daMens U hadde den lange luren sin i natt var frøkna våken..
Er ganske trøtt, U derimot er ganske våken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff daMens U hadde den lange luren sin i natt var frøkna våken..
Er ganske trøtt, U derimot er ganske våken
Ååh...så herligJeg koser meg egentlig veldig.
Han er i et utrolig godt humør.
Lager grimaser, rekker tunge, prøver å smile, spreller, lager god lyder..
Kjenner ingen som har en du kan låne?Ååh...så herligsavner baby!!
Kan låne min innimellomKjenner ingen som har en du kan låne?
Jo, min bror fikk ei jente for 6 uker sidenKjenner ingen som har en du kan låne?
Så kos daJo, min bror fikk ei jente for 6 uker sidende bor desverre i Oslo, men kommer på besøk til helgen!!!
Gleder meg masse!!
Jeg har allerede tilbudt meg som barnevakt i sommer når de skal på forskjellige konserter o.l![]()
Aww hærligJalille Pernille
![]()
Så koselig å ha deg tilbake ! Tiden flyr ! Snuppa våres er 3 uker på onsdag...
Skjønner hva du mener.
Sitter her med min siste baby selv
Ja, viktig å nyte hvert sekund
Jeg er ferdig, minstemann blir 3 år i juni, veldig vemodig........
Ja de gjør detSå hyggelig å høreJa, jeg fatter nesten ikke hvor tiden blir av.. Dagene går så utrolig fort!
Dette er siste, det er jeg 100% sikker på.Ja, jeg har jo alltid ønska meg 3 barn, så jeg kjenner den svir litt. Sambo var fornøyd med 1 barn, men nå møttes vi jo på midten og fikk to daKan jo hende vi får lyst på en til om noen år da, så håpet er jo ikke heeelt ute
![]()
Dette er siste, det er jeg 100% sikker på.
Det er nummer 3, jeg orker ikke en prøveperiode til, ei heller en graviditet til og jeg har akkurat fylt 40..
Føler fremdeles er enormt vemod..
Som om jeg allerede savner det jeg har nå.
Det gjør de desverre...Ja, så absolutt! De vokser jo så utrolig fort!
Oi, hellige jul
Det er ganske kjipt!!
Skjønner at det ikke frister igjenD var forferdelig! Aldri mer altså! Lillesøster er ikke like fan av bilkjøring som storesøster var.
Å, nei! :/ høres ut som en slitsom kjøretur![]()
Så heldig dere er, svigerfar bor 22 timers kjøring unnaSkjønner at det ikke frister igjen
Vi har svigers 4 timer unna...kjøringen går stort sett greit nåmen da eldste var liten var det et mareritt!!
![]()