Skravletråd :)

Men da får dere jo gjort veldig mye da. Høres ut som dere er effektive ihvertfall;)
Hehe, joda...men vel, ikke vi som gjør alt...i skrivende stund sitter jeg å hører på 2 tømrer som tar ned stillas for å sette det opp på fremsiden av huset...så mye setter vi folk til og:)

Hehe, joda...men vel, ikke vi som gjør alt...i skrivende stund sitter jeg å hører på 2 tømrer som tar ned stillas for å sette det opp på fremsiden av huset...så mye setter vi folk til og:)

Kan jo ikke ha tid til å gjøre alt selv heller da når det er så mye:o
Veldig greit å sette bort noe av det så dere ikke sliter dere helt ut;)

Kan jo ikke ha tid til å gjøre alt selv heller da når det er så mye:eek:
Veldig greit å sette bort noe av det så dere ikke sliter dere helt ut;)

Nå tror jeg de sager ned huset!!:eek::eek:Må vel sage seg inn i veggen pga. de skal lage terasse. Kjære folk! River å styrer:p

Nå tror jeg de sager ned huset!!:eek::eek:Må vel sage seg inn i veggen pga. de skal lage terasse. Kjære folk! River å styrer:p

Haha. Brått så raser alt sammen:p
Ja, slike ting er kanskje greit å sette bort til de som har gjort det før, hvis ikke så kan det vel brått gå galt:o

Haha:p ligger du fortsatt i senga??
Ja det regner nok i Telemark også idag:rolleyes:

Ja jeg gjør det, ikke helt på topp sånn kroppslig sett så har ikke klart å komme meg ut av senga ennå :P ja jeg er redd for det....

Hei alle sammen! Da er jeg tilbake igjen på babyverden etter noen måneders pause herfra :) Snuppa er snart blitt 3 måneder allerede og jeg begynner å bli vandt til å å være tobarnsmor :) Nyter tiden hjemme og det å bli ordentlig kjent med den vakre lille jenta vår <3

Hei alle sammen! Da er jeg tilbake igjen på babyverden etter noen måneders pause herfra :) Snuppa er snart blitt 3 måneder allerede og jeg begynner å bli vandt til å å være tobarnsmor :) Nyter tiden hjemme og det å bli ordentlig kjent med den vakre lille jenta vår <3
Hei:D så koselig å se deg tilbake igjen!
Godt å høre du nyter dagene hjemme:D

Tusen takk, veldig koselig å være tilbake igjen også :) Blir mer og mer forelska for hver dag som går. Rart hvor mye større kjærligheten blir av å få barn <3
Ja, er en fantastisk følelse:D
Og jeg som ikke trodde jeg hadde nok kjærlighet til nummer 2 i magen;) jaggu var det også nok kjærlighet til nummer 3:D

Back
Topp