Skravletråd :)

Vi har sprinkelseng og vi har bedsidecrib, ooog babynest. Alt bortkastet... Hun vil kun sove sammen med meg :(

Kommer ikke til å tørre å ha min mellom oss, så da er det bedre med em bedside fant jeg ut:) får håpe de fungerer fint♡

Hvordan går det med lille tulla ellers da? :)

Kommer ikke til å tørre å ha min mellom oss, så da er det bedre med em bedside fant jeg ut:) får håpe de fungerer fint♡

Hvordan går det med lille tulla ellers da? :)
Ikke mellom, men inntil meg på min side - mot bedsidecriben :)

Alt bra. Hun har endelig sovnet nå når jeg gav opp å ble med henne å la oss. Puh

Ikke mellom, men inntil meg på min side - mot bedsidecriben :)

Alt bra. Hun har endelig sovnet nå når jeg gav opp å ble med henne å la oss. Puh
Hadde jeg vel trillet mini ut av senga, så da er jo ikke bedside criben helt bortkastet allikevel da;)

Godt hun sover nå da:) kommer seg vel på et eller annet tidspunkt;)

Forsvant litt i stad jeg:eek: hehe
Kan tenke meg det blir veldig deilig når dere blir ferdig med alt:) klarer dere å komme i mål før mini kommer da? :)

Med loftet og alt der oppe ja. Hele huset nei. Men da er jo hele hovedetg tatt og hele loft. Bygget ut etc etc. Kjeller er tatt litt, men ikke ferdig. Skal ha nytt tak og fikse hele oppskjørsel til huset. ikke bare bare med 300kvd oppussingprosjekt:Phaha.

Med loftet og alt der oppe ja. Hele huset nei. Men da er jo hele hovedetg tatt og hele loft. Bygget ut etc etc. Kjeller er tatt litt, men ikke ferdig. Skal ha nytt tak og fikse hele oppskjørsel til huset. ikke bare bare med 300kvd oppussingprosjekt:Phaha.

Men da får dere jo gjort veldig mye da. Høres ut som dere er effektive ihvertfall;)

Back
Topp