Nei, det er kjedelig![]()
Jepp selv om jeg snart burde lære, jeg trur nemlig lillebror er motstander av søtsaker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er kjedelig![]()
Så deilig du har detFortsette å ligge på sofaen frem til jeg skal legge meg i senga tenker jeg![]()
Hihi...deilig å slippe unna littTakktakkgubben har vaska vinduer mens jeg laga sein frokost..slapp lett unna der
haha!
Spennende med trollskog da! God tur![]()
Ligger på sofaen og ikke gjør en skit![]()
Så deilig du har det
Vil du låne noen barn?!![]()
Uff..da...håper du lykkes med detJepp selv om jeg snart burde lære, jeg trur nemlig lillebror er motstander av søtsakerfor spiste kake i stad og jobber fortsatt for å holde den nede
![]()
Hihi...deilig å slippe unna litt
Takk, håper vi ser noen troll![]()
Hehe, det er jo søndag, så da er det ihvertfall lov
Her i blokka må alle spyle og beise terrassene, så da er det bare å få gang mens det er ok vær![]()
Ja det er greit å få gjort det da jaså er det veldig greit at været er fint vær da
![]()
Uff..da...håper du lykkes med det
Kanskje han er allergisk mot sukker?![]()
Ja, strålende vær her...heldige med det
Fint der og?
Aldri for tidlig å tenke på helsenKanskje det er problemet ja :O jeg syntes nemlig han var fryktelig tidlig ute med å være helse freak liksom![]()
Fin han erHer er mellomste med skolebrød-tryne![]()
Aldri for tidlig å tenke på helsen![]()
Så herlig da![]()
Takk for detFin han er![]()
Joda, men jo før jo bedreTja når han ikke er født ennå?? Han kunne jo vente til han er 1 dag eller 2 gammal før han starter da![]()
Joda, men jo før jo bedre
Toppatlet han der![]()
Noen må jo være den førsteHaha uff får jo ikke håpe det, og han som blir født inn i den meget lite atletiske familien haha![]()